Audi a6 95mod - Håndbrekklampe lyser konstant

Anbefalte innlegg

Hei.

som jeg har skrivet i tittelen så lyser lampa til håndbrekket hele tiden. lurer på om dette kan være bryteren eller noe ? prøvde å ta en titt men er jo så utrolig trangt, må ha opp håndbrekket også prøve å pirke under der, men det var ikke mye lett igrunn....

Så lurer på om noen har noe andre tips å komme med?

Utrolig irriterende med det lyset på

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den lyser ikke også hvis bremsevæske tanken er tom da? har du sjekka den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke den, vet det er håndbrekklampe hvis jeg tar den opp og ned fort eller nykker litt i det så slukker den . men er dårlig kontakt der..

det jeg er ute etter, er ossen jeg kommer til lettere ved håndbrekket ved bryteren der??

håper på svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet? :/ må jeg av med midtkonsoll kanskje?

Håper noen har noe tips å komme med..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kommer til noen skruer hvis du vipper opp dekselet rundt girspaken. En i forkant under brekket. To på sidene rett bak stolene. Og muligens en under luftrillene bak, men den er jeg ikke sikker på. Plasten rundt brekket er vel et slags plasklipslås av no slag

MEN du har brukt lengre tid på å spørre her enn å gå å se og prøve deg fram. Ta deg god tid og ikke riv og slit så finner du ut av det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, takk for svar =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.