#1 Skrevet Mars 3, 2011 Jeg trenger ny wastegate-fjær til min 2.2t s6.. Tror den som står i nå må byttes. Men jeg trenger å vite litt om dimensjon på fjæra og hvilken trykklasse jeg skal velge.. Kan noen hjelpe meg med diameter som skal være og hvem trykk som anbefales? Motoren er original forresten. Skulle gjerne skrudd opp å sjekket dette selv, men er i utlandet og har ikke mulighet. Takker for alle svar :-D: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 3, 2011 Bestill deg ei 0.9 eller 1.2 bars fjør sammen med TurboXS turbotrykksventil så har du en bra kombo! Jeg kjøpte av KRB Trading! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 3, 2011 Ok, men hva med noen av disse? http://maxam-tuning.com/catalog/default.php?cPath=953_796 Han som driver denne butikken bor bare ett par mil fra meg, så kjekt hvis en av disse passer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 3, 2011 Skal se om jeg husker å måle på min orginale når jeg er i værste i morgen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...