#1 Skrevet Mars 10, 2005 Stilig???........ (fikk ikke kopiert med bildet, så klikk på link og se) http://www.tuningteile.de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 10, 2005 Jeg har ikke noe ønske om at min TT skulle se ut som en A6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 10, 2005 Stilig???........ (fikk ikke kopiert med bildet, så klikk på link og se) Ikke veldig stilig nei, og her er forøvrig bildet også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 10, 2005 Fjerner man nederste del, så er det vel ikke så alt for ille..?.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 10, 2005 Synes den var helt RÅ jeg!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 10, 2005 Fronten er rå, vingen er rå (men på feil bil..) Bak fangeren og sideskjørtene er helt på tryne.. Har sendt noe mail med de(hun ) som produserer det, fikk masse priser og bilder.... Det er overpriset så det holder.... Men jeg kan finne alle priser osv. vis du er "grise-hypp" på settet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 10, 2005 Jeg har ikke noe ønske om at min TT skulle se ut som en A6 Hvorfor ikke det, A6'en er jo bare 10 ganger råere forfra enn TT'en... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 10, 2005 Hvorfor ikke det, A6'en er jo bare 10 ganger råere forfra enn TT'en... Her følger "bevis" for mine påstander... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 10, 2005 Hvorfor ikke det, A6'en er jo bare 10 ganger råere forfra enn TT'en... I told you... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 10, 2005 I told you... Helt enig Runar, verden går videre! Driver og tilpasser slik front på DKW en min! he he Blir nok rått 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 10, 2005 Det er ikke en A6 front men den nye Audi fronten. Den finnes jo på A8 A6 A4 og A3 så hvorfor ikke på TT? Jeg synes den fronten er RÅ ferdig med det. Diskusjonen kan stoppes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 10, 2005 Må nok slenge meg med på at denne fronten er rå... passer på TT og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 11, 2005 Hvorfor ikke det, A6'en er jo bare 10 ganger råere forfra enn TT'en... Derfor!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 11, 2005 Hvorfor ikke det, A6'en er jo bare 10 ganger råere forfra enn TT'en... Enig i det, syntes ikke det ble så værst på den blåe. Men smaken er jo som baken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 13, 2005 Derfor!!!! Vi har vel forskjellig mål med styling da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 13, 2005 Synes den fronten passet perfekt på TT, men den nederste delen kunne vel vært begrenset litt, samt hivd de derre plastvingene på sideskjørta rett i peisen. Org fronten på TT gir meg assosiasjoner til fiat multipla, den har og ett uheldig utformet utseende i "plast" look 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...