Anbefalte innlegg

: vinke :Ny bruker her.

Eg har en Transporter T4 2002, dr eg oppdaga at d va bære 1 stk tåkelys bak.d andre va bære ei tom løkt...går d ant og få ei løkt me kvitt glass og bruk d som et ryggelys,syns d e litt dårli me ryggelys på dn.eller fins d nån supre pære som eg kan ha i di orginale ryggelysa?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen, fremmede. Hvilket språk er det der?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Putt h3 pære inni ryggelyset ditt.

evt xenon.:P

Hvis de er like på hver sin side kan du vel skaffe en med hvitt glass på høggern/møller

Greit om du skriver bokmålish, da det er litt lettere å tyde hva du skriver for folk flest. står vel også i reglene at man skal skrive bokmål :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kalles ÆKTE lofoting :P

Xenon,det hørtes ut som det kunne gi litt mere lys ja :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løp og kjøp :) jeg tror det blir xenon :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med et ryggelys xenon kit? http://www.dybvik-trading.no/product.asp?p=4969

Det der var faen ikke dumt. Har irritert meg grønn x-anntall ganger over elendig ryggelys på flere biler.

Eneste problemet var at den prisen var jo horibelt dyrt. Noen som vet om lignende produkter til en litt mere mennesklig pris?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der var faen ikke dumt. Har irritert meg grønn x-anntall ganger over elendig ryggelys på flere biler.

Eneste problemet var at den prisen var jo horibelt dyrt. Noen som vet om lignende produkter til en litt mere mennesklig pris?

Tror det ligger flere kit på Ebay, jeg kom faktisk over et i går kveld men jeg klarte ikke å finne linken i loggen min.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.