#1 Skrevet Mars 3, 2011 (endret) Hei Monterte ett sett med 35w(pære og ballast) xenon i dag på poloen,syns sjøl det ble litt for godt lys til å være kjørelys..fikk dette bekreftet da jeg kjørte en tur med den,MANGE som blinket med lysene:o Og det skal også nevnes at jeg har lysene stilt så langt ned som mulig:) Hva kan ha skjedd? Er det bare å ta dem av igjen og bytte til halogen igjen,eller finnes det en annen måte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 3, 2011 Mulig å montere pærene opp-ned i pæreholderen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 3, 2011 Mulig å montere pærene opp-ned i pæreholderen? Oo.. Det er nok sikkert fullt mulig..skal tenneren være ovenfor eller under? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 3, 2011 Oo..Det er nok sikkert fullt mulig..skal tenneren være ovenfor eller under? Nei nå spurte du godt:p Hvis svaret ikke dukker opp kan jeg sjekke hvordan pærene står på ekstralysgrillen min imorgen På de xenonsettene jeg har sett så har pærene samme monteringsplate som halogenpæren de erstatter, så i kampens hete under kummerlige forhold i nymotens trange motorrom kan det være fullt mulig å entre pæren feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 3, 2011 Nei nå spurte du godt:pHvis svaret ikke dukker opp kan jeg sjekke hvordan pærene står på ekstralysgrillen min imorgen På de xenonsettene jeg har sett så har pærene samme monteringsplate som halogenpæren de erstatter, så i kampens hete under kummerlige forhold i nymotens trange motorrom kan det være fullt mulig å entre pæren feil. Hehe Skal jo innrømme at jeg stresset en del da de ble montert,så er fullt mulig at dem bare ble presset på i feil "hakk". Tenneren står ovenfor nå iværtfall og jeg sitter på arbeid så har ikke mulighet å gå ut får å prøve å snu dem nå.. Så vist jeg ikke får noe svar,så får jeg bare prøve å snu dem i morgen..hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 3, 2011 Min erfaring på xenon H4 pærer er at de litt dyrere settene har delvis kappe også på oversiden for å fjerne strølys, dvs lyset som ofte sørger for at det blender. Kan hende det er dette du mangler??? Jeg prøvde med litt sølvfolie som jeg enkelt og greit først la dobbelt og deretter bare la forsiktig rundt pæra slik at det lignet på på de dyrere pærene. Dette funket godt nok for meg og ingen "klaget" etter dette. Kjørte faktisk rundt med denne løsningen i over et år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 3, 2011 Sølvfolie skal jeg ikke begynne å leke meg med Det er ikke H4 pære,det er nok H7. Vist ingen kan bekrefte hvordan pæren skal stå inni der får jeg bare prøve å snu den da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 4, 2011 Etter en runde på youtube med How to,så har jeg funnet ut at jeg har klart å montere pæren feil vei..er faktisk mulig alså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...