#1 Skrevet Mars 4, 2011 Morn. Trenger ny ecu til min audi a4 1,8tq 96mod. Min orginale har Audi nr. 8D0 907 557. Jeg har fått tilbud om en ny ecu, den har samma nr. men den har en ''c'' på slutten av nr. Er det noen som vet forskjelen på disse ecuene? Takker for all hjelp her og på forumet. Lars H M 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 4, 2011 fant forsellen nå. den ecuen med en ''c'' i slutten av nr. er til 1.8l adr motoren, altså uten turbo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 4, 2011 har ecu liggende om du trenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 4, 2011 er din gåen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 4, 2011 nei er ikke gåen. men det sitter program i den for ett oppset som jeg har solgt, så er bare på utkikk etter en til org. oppsett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...