#1 Skrevet Mars 4, 2011 Har en 93 Audi 80 cab hvor lokket til "cab-rommet" ikke spretter opp når jeg trykker på knappen på dørstolpen. Jeg har fulgt instruksjonsboka, men like død. Knappen er skiftet, men det hjalp IKKE. Noen her inne som har kjenner til problemet, og kanskje har en løsning ? På forhånd Takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 4, 2011 Har en 93 Audi 80 cab hvor lokket til "cab-rommet" ikke spretter opp når jeg trykker på knappen på dørstolpen. Jeg har fulgt instruksjonsboka, men like død. Knappen er skiftet, men det hjalp IKKE. Noen her inne som har kjenner til problemet, og kanskje har en løsning ? På forhånd Takk. Min spretter heller ikke opp, må liksom hjelpe den opp. Skal den fyke rett opp uten problem? hmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 4, 2011 Jeg må åpne lokket manuelt, og det blir tungvint no`n ganger.. Det skal komme ett "knepp" også skal lokket sprette opp ca 5 cm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...