#1 Skrevet Mars 4, 2011 Hei Finnes det radiator til golf2 hvor utakene er på girkasse siden? Skal montere VR6 radiator i min, men sliter litt med å få tak i slanger. Vurderer å bare finne noen 90' Bøyer og rør og lage mine egne, men hadde vært best hvis man fikk tak i hele slanger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 4, 2011 Passat 32b hadde i alle fall inn- og utløpet på førersida. Den største utgaven (noen og 60 eller 70 cm - husker ikke eksakt akkurat nå) har riktig høyde og fantes i alle fall originalt med integrert ekspansjonstank. Har selv en 70 cm fra G60 Syncro (opprinnelig med to vifter montert i kåpe på baksida). Ideen med rør og 90 grader-bend er god. Har selv bare brukt originale slanger fra husets sortiment. Mistenker at det dreier seg om tre nedre slanger i mitt tilfelle, noe som gir gunstig høyde på det øvre røret ift. forgasserne. Det mest ideelle om man ender opp med å få laget en custom radiator hadde vært om innløpet ut fra vannpumpa fortsatt hadde vært på passasjersida. Da sparer man seg et rør nede tvers over motorrommet som bare er i veien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 4, 2011 passat var et godt tips. Skal få sjekket opp dele nr og om de fortsatt skaffes. Fant delenr til noen slanger til golf, men de var selvfølgelig utgått fra møller. Det beste hadde vært det ja. Men høres dyrt ut å få spesiallagd en radiator. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 5, 2011 Radiator til Passat 32b lager Nissens. Skaffes hos den lokale delesjappa eller din egen jobb som alternativdel;). Så på dette for under ett år siden da en tysker lurte på det samme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...