#1 Skrevet Mars 4, 2011 (endret) Da var det på tide med litt opprydding i garasjen etter bilprosjektet som nå er avslutta og solgt... Har litt deler til 200tq 10v 1989, s4 c4 og s6 c4 200tq 10v 1989 km:188000, deler: Komplett interiør i grått skinn. Stoler, dash, tepper, tepper i bagasje, dørtrekk, ALLE lister osv osv (Solgt) Rattstamme Ratt tannstag (Solgt) bomba Alle beholdere Bremsepumpa (Solgt) ABS hjernen (Solgt) Komplett klima anlegg (med ukuttet ledningsnett) har klimakompressoren og AC rørene også Instrument panel (Solgt) kjølepakke (Solgt) sentrallås pumpa (Solgt) og litt annet småsjafs (motor, drivlinje og komplett karroseri er borte så ikke spør om det) s4 2,2tq 1992 km 300000 deler: Travers foran Travers bak Intrument panel (Solgt) Endel brukbare for/bakstillings stag Rattstamme Ufo bremser (Solgt) Luftfilterboks + + + + (kommer ikke på alt jeg har her, men er litt annet småtteri også) s6 2,2tq 1995 km 137000 deler: Fjørbein bak (Solgt) Intercooler Diff med elektronisk sperre (SOLGT) Mellomaksel (SOLGT) Driver aksler... 1stk front er solgt 5trinns kasse (solgt) giroverføring (solgt) alle beholdere ledningsnett solgt klimapanel servotronic tannstag justerbar rattstamme bremsepumpe alle bremserør Komplett AC med panel kjølepakke bjelken til motorfeste foran ALLE styrebokser (edu, abs, airbag osv osv) Bremsesylinder Bomba ABS sensorer (er ohma og fungerer) Visker mekanismen Speiler (stort og lite) Bensin rør Bensin påfyllingsrør Luftfilterboks ++++++ masse mer (karroseriet, motor, alt interiøret, fjørbein foran, travers bak og caliptere bak er borte, resten har jeg) Priser kommer om bittelitt når jeg har litt mer oversikt. Send PM eller ring meg på 97 97 77 77 så blir vi sikkert enige 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 5, 2011 Hei Petter Hvor mye skal du ha for girkassen? Mvh Glenn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 6, 2011 har sendt deg PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 6, 2011 Hvor mange tommer er rs2 downpipen? Og pris på klimapanel fra 200tq? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 6, 2011 Hei! Har du bensintank? Pris på abs-følere til s6? Hva er kjølepakke?? Radiator +++ ??? Mvh Jan-Åge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 8, 2011 Oppdatert litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 13, 2011 Har du S6 C4 framfanger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 13, 2011 nope, den er borte med resten av karroseriet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 13, 2011 Hei. Har du komplett 2.2T eksos helt fra turboen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 13, 2011 hvor mye for lmm til rs2? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 13, 2011 Eksosen er borte... Kom med bud på LMM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 18, 2011 Hvordan er standen på UFO kaliprene? Passer disse på 200 20v? Pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 19, 2011 Tja, vet ikke helt hvordan de er. De funka bra når de sto på bilen, men er en stund siden nå... Passer på 200 20v mener jeg å huske. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 19, 2011 UFO calipere er like uansett, så ja de passer 200 20v. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 19, 2011 Fortsatt interessert i instrumentpanelet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 19, 2011 Deg hadde jeg glemt hehe... Sender deg mld i morgen når jeg får leita igjennom postkassa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 28, 2011 Har bøtter og spann igjen av ting som skal bort FOOORT!! Hentepris, kvantums pris osv osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 28, 2011 Trenger en tank, har du det? Må seff være bedre enn rusthaugen jeg har hengende under bilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 28, 2011 Dårlig med det. Den er solgt alt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 28, 2011 Har du tenningsmoduler til S6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 29, 2011 Har du et utetemp display blant delene et sted? skulle hatt det til en a6 c4, regner med det er likt på disse bilene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 30, 2011 Kim-Andre: Tenningsmodulene er solgt Robin: Utetempen sitter i bunnen på instrumentet, så da må du i såfall ta hele pakka... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 30, 2011 Greit nok, sendt deg PM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juli 8, 2011 Hei, Har du et godt sett med bremsekalippere bak til s4 c4 eller s6 c4? Eventuelt pris på disse? Mvh Sigve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juli 8, 2011 Hei Det som satt på S4n var skrot, så jeg har brukt S6 kalipperne selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...