#1 Skrevet Mars 10, 2005 Hei Jeg har en -88 mod 90q, 2,3 10v. (NG-motor) Jeg skal sette inn en -93 S4, AAN-motor. MÅ JEG SKIFTE BENSINPUMPE...?? NOEN SIER JEG MÅ, ANDRE IKKE...??? Pumpa til K-jet leverer visstnok opp mot 7 bar, mens S4-motoren skal ha rundt 4 - 5 bar....??? Noen som vet dette sikkert...?? Svar mottaes med stor takk. Mvh JC 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 10, 2005 HeiJeg har en -88 mod 90q, 2,3 10v. (NG-motor) Jeg skal sette inn en -93 S4, AAN-motor. MÅ JEG SKIFTE BENSINPUMPE...?? NOEN SIER JEG MÅ, ANDRE IKKE...??? Pumpa til K-jet leverer visstnok opp mot 7 bar, mens S4-motoren skal ha rundt 4 - 5 bar....??? Noen som vet dette sikkert...?? Svar mottaes med stor takk. Mvh JC Hei Orginal pumpa de holder i massevis ja;) Audi 100 som har pumpa i tanken(K-jet) har nøyaktig samma pumpa som audi rs2:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 10, 2005 Takk for svar. Da slipper jeg å skifte den... Mvh JC 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...