#1 Skrevet Mars 10, 2005 Driver å bytter foringer og har bare igjen å bytte foringene som sitter mellom karroseri og bærebruer forran og bak. dette er 8 stk til sammen. jeg skal dreie meg nye i alu så jeg lurte på om noen hadde mål som jeg kunne få så slapp jeg å skru ned bruene før jeg har de nye.. dette er en 91 S2 coupe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 10, 2005 Har en fremre S2 travers med bærearmer påmontert liggende løst. Du må gjerne låne den for å ta nødvendige mål etc. Kanskje du kunne dreid 2 sett ? (Ligger i Bærum) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 10, 2005 hvis du måler skal jeg dreie flere sett;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 10, 2005 hvis du måler skal jeg dreie flere sett;) kjøpe gjerne et sett av deg eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 10, 2005 Her er ein sveske som lager, kanskje du kan få måla av han... http://www.bilannonser.se/showCar.aspx_id_300567&external=yes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 10, 2005 hvis du måler skal jeg dreie flere sett;) Hmm.. ring meg mellom 18.00 og 19.00 i dag på 93066177, da er jeg på verkstedet og kan måle etter dine instruksjoner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 10, 2005 da får jeg forhåpentligvis tak i mål i morra så skal det dreies å prøves på min egen bil jeg lager for å selge! gir beskjed når dette kommer så langt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 10, 2005 for en grei pris kjøper jeg og:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 10, 2005 diameteren på s2 med 3b motor og rs2 er forand på bærebruene 44mm men på s2 med aby motor med stål bærebruer er det 38 om jeg ikke husker helt feil. skal dere dreie foringer til bakaskelen også, er meget intrisert her jeg alså, har to komplette akslinger ligende i små deler på værkstedet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 11, 2005 det er bærearmene du beskriver der Tor Olav, dette er mellom karoseri og bærebru. men som sagt skal jeg teste dette på min bil før noe evt. salg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 13, 2005 mine traværser ligger i deller, di fra om du trenger noen mål 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...