Anbefalte innlegg

Har en A8 med bi-xenon og aktive (lysene svinger ihht rattutslag) lys. I innerlyktene sitter det montert glødepærer som fungerer som kjørelys når det er lys ute. Når det blir mørkt styrer lyssensoren det slik at xenon lyktene tenner.

Problemet er at jeg synes at det er for dårlige langlys på bilen.

Noen som vet hva jeg kan gjøre med det uten å montere ekstralys? Skulle gjerne hatt xenon i innerlyktene men det er vel liten vits når reflektorene er formet for benyttelse til kjørelys??

Hvis jeg skal bytte lykter, hva skal jeg bytte til?

Ønsker ikke å fjerne de aktive lysene heller da dette virker fint ved kjøring i sving.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på det samme som deg jeg, er ikke fornøyd med langlysene, nærlysene er ok. Ekstralys på en pen front blir bare ikke bra, uansett hvordan jeg snur og vender på det.. Jeg har en 07 A6 Allroad.

(Jeg har ikke aktive xenon, kun vanlig bi-xenon)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på det samme som deg jeg, er ikke fornøyd med langlysene, nærlysene er ok. Ekstralys på en pen front blir bare ikke bra, uansett hvordan jeg snur og vender på det.. Jeg har en 07 A6 Allroad.

(Jeg har ikke aktive xenon, kun vanlig bi-xenon)

Har også samme bil, er skremt over kor dårlige lys det er på desse bilene, nærlyset er svakt og langlyset er akkurat like svakt. Har bytta pærer, vart litt bedre, men ikkje mykje....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.