#1 Skrevet Mars 5, 2011 Fikk feilkode 01276 - ABS Hydraulic Pump (V64): Electrical Fault in Circuit i dag på min touran, alle sikringer er ok, abs pumpen går hele tiden til og med når tenning er av, må ta ut sikring nr 1 i motor rom for den skal stoppe. Kan virke som jeg må bytte abs enheten, kan det stemme ? Andre tips ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 31, 2011 Her var det bra respons ja ! Jaja, bilen er nå ok, det var kortsluttning i ecu til abs/esp, byttet hele abs enheten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 18, 2011 Hei. Jag har samme problem på min bil. Bytta du på garanti eller måtte du betale? Eventuelt hvor mye? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 18, 2011 Min var for gammel til noe reklamasjon/garanti, jeg fikk tak i overhalt på ebay og byttet selv(nb krever endel diagnose kunskaper) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 18, 2011 Min var for gammel til noe reklamasjon/garanti, jeg fikk tak i overhalt på ebay og byttet selv(nb krever endel diagnose kunskaper) måtte du re-code abs modulen eller? sliter med det på min, å trenger å legge inn login code, men får det ikke til, tips mottas med takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 19, 2011 Var endel konfigurering før avt var ok ja, jeg leste ut før jeg tok ut den gammel, er ganske lurt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...