Touran abs/esp feilkode, må jeg bytte ABS enhet?

Anbefalte innlegg

Fikk feilkode 01276 - ABS Hydraulic Pump (V64): Electrical Fault in Circuit i dag på min touran, alle sikringer er ok, abs pumpen går hele tiden til og med når tenning er av, må ta ut sikring nr 1 i motor rom for den skal stoppe. Kan virke som jeg må bytte abs enheten, kan det stemme ? Andre tips ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her var det bra respons ja !

Jaja, bilen er nå ok, det var kortsluttning i ecu til abs/esp, byttet hele abs enheten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Jag har samme problem på min bil.

Bytta du på garanti eller måtte du betale? Eventuelt hvor mye?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min var for gammel til noe reklamasjon/garanti, jeg fikk tak i overhalt på ebay og byttet selv(nb krever endel diagnose kunskaper)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min var for gammel til noe reklamasjon/garanti, jeg fikk tak i overhalt på ebay og byttet selv(nb krever endel diagnose kunskaper)

måtte du re-code abs modulen eller? sliter med det på min, å trenger å legge inn login code, men får det ikke til, tips mottas med takk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var endel konfigurering før avt var ok ja, jeg leste ut før jeg tok ut den gammel, er ganske lurt....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.