Pleier nye senkesett og synke litt??

Anbefalte innlegg

Fikk på nytt senkesett her i går på audi'en.. Men bak så justerte jeg demperen helt i bånn og enda var den ikke lav nok.. (sånn jeg hadde sett det for meg da... ;) ) Den ble jo ganske lav, men kunne godt tenke meg å hatt den et par cm lavere når jeg får på sommerdekka.. På de øverste rundene på fjørene bak var det en blank "slange" som var tredd innpå 2-3 runder.. Er dette for å beskytte eller? De ligger jo helt inntil hverandre, så kanskje om jeg får vekk den "slangen" på hver side at den blir litt lavere??

Det er FK rustfritt med stivhet det er snakk om her..

På jetta'n så har jeg vanlig FK justerbart og der kan man jo senke MASSE mere.. På bildet av demperen her står dekket litt under i hjulbua..

DSC00534.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja

.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja :cool:

Godt å høre... :D Hvor mye da sånn ca..? Avhenger sikkert av kvalitet å greier... : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått tingene ja.. pleier å synke litt ja,,men skal nå kunne utnytte alle gjenger

slik at det vil bli lavere der også....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått tingene ja.. pleier å synke litt ja,,men skal nå kunne utnytte alle gjenger

slik at det vil bli lavere der også....

Jepp fikk det i går.. : ja : Kjempekvalitet på det iallefall! fikk på det bak i går bare og virker som det fungerer bra.. Justerte det på det stiveste og litt ut igjen.. Takk for handelen forresten! Du bør motta penger de nermeste dagene om du ikke har fått de alt.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå begynner det å hjelpe på.. :D Har sunket bittelitt + at jeg fjerna den gummien som lå rundt fjøra de 4 øverste rundene.. Får håpe det synker enda litt til etterhvert.. Står litt ujevnt her da, men var lav nok på den siden synes jeg.. :) Glad det er justerbar stivhet på det, for med innpress på 13 så stikker hjula litt utafor... : rolleyes

Ble litt dårlig bilde på det ene her men pytt..

DSC02120Small.jpg

DSC02124Small.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan ikke ha mye bakkeklaring der nå!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan ikke ha mye bakkeklaring der nå!

Ikke mye bakkeklaring der nå nei.. hehe.. Får satse på at det går bra.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.