#1 Skrevet Mars 6, 2011 Noen som har erfaring eller peiling på dette senkesettet til Audi A6 4b ? http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=16373180 Er det bare å montere rett på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 6, 2011 Hadde dette på en passat 3bg. Til den prisen var jeg meget fornøyd med det..litt mykt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 6, 2011 Hør med Håkon Sandberg her inne, han som har Parts and Retards. Han finnner det riktige for deg og riktig pris;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 6, 2011 Vi har samme settet under navnet "TuningArt" til 2990,- også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 6, 2011 Det høres flott ut Håkon, Er settet bare å montere rett på? Noen mente at kambervinkelen ble feil og dekk ble feilslitt når jeg senka bilen og måtte ha noe ekstra for å justere kambervinkelen? Ønsker å få bilen senket ca 30mm Kan jeg få bilen noe likt oppsatt som et S Line Understell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...