HJELP Felger til Audi A4 avant 2004

Anbefalte innlegg

Hei !

Jeg har kjøpt min første audi :) Det er en audi a4 avant 2004 mod "rs" blå vist dere forstår ?

Jeg prøver nå og finne felger til den og vil ha noen felger med kant.. Men har null peiling på felger angående dim og kant og boltsirkel osv.. Er det noen her som har noe tips til fine kant felger i 18" (evt 19") og hva som er best og kjøpe av de to ??

Har nesten bestemt meg for disse felgene her :

http://www.felgimport.no/wip4/product_detail.epl?id=403605&cat=13315&brand=&model=&type=&size=

Men er usikker på hvor stor kanten er osv ?

På forhånd Takk :)

Hilsen Dumbass inne felger : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et par Vertini hennessey tilsalgs. Ligner jo litt på de du har funnet. Mine er i 19", helt NYE felger med dekk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et par Vertini hennessey tilsalgs. Ligner jo litt på de du har funnet. Mine er i 19", helt NYE felger med dekk.

Hei, Takker for svar men jeg har sett på de felgene liker ikke de så veldig.. Har og hørt at de "flasser" etter hvert.. Har du hat problemer med det ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, Takker for svar men jeg har sett på de felgene liker ikke de så veldig.. Har og hørt at de "flasser" etter hvert.. Har du hat problemer med det ?

Hadde et tidligere sett, de flasset. Men ifølge levrandør så var det sjeldent. Men pga den hendelsen så får jeg helt nye nå i år.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si de du har linket til passer veldig bra på a4. Har selv Asa felger i 19" som ligner endel på de. Kjøp de du med 235*35-19 dekk:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes du kan kjøpe mine :) Se signatur!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nja, vil helst ha nye felger :) men takk for tilbudet...

Noen som vet om det går bra med 8.5x19" framme og 9.5x19" bak ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er som nye :)

Den dimmen går veldig fint med ET35 forran og bak..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei... Skal se om de har felgene og hvor mye dekkene kommer på så får jeg vurdere saken.. Okei takk for svar får håpe de får de inn før sommeren..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.