#1 Skrevet Mars 6, 2011 Hei! Til opplysning: 1993 Golf III VR6 4-Dørs Stoppet bilen min idag, og da gikk vinduet på passasjer siden helt ned! Problemet oppstå igår, da kom jeg til bilen å skulle kjøre meg en tur. Da var ruten halvveis nede. Startet bilen og kjørte den opp uten problemer. Prøvde å låse bilen med nøkkelen og med DEFA knappen for å se om problemet vedvarte og det gjorde det selvfølgelig. Da måtte jeg av og til kjøre den litt ned, prøve opp knappen, litt ned til også opp knappen etc til den plutselig gikk opp. Hendte den kjørte helt opp da jeg åpnet døren vidåpen og trykte. Merkelig! Så nå ista parkerte jeg bilen igjen, da klikkelt relet bokstavelig talt! klikk-klikk-klikk x 50. Noen som har vært bort i lignende situasjoner? Ruten min vil heller ikke kjøre opp når jeg tvangskjører alle rutene med å holde nøkkelen i dørlåsen... Takluken reagerer av å til på venstre bakrute knapp i midtkonsollen? Hvor sitter relet til passasjerdør fram? Eller må jeg bytte motor om relet er innebygget? Eller har noen et svar på disse ghost vinduene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 7, 2011 Ingen som har hatt problemer med levende vinduer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 7, 2011 Se her Kanskje det kan hjelpe deg litt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 10, 2011 det merkelige er at ruten går ned når jeg stopper bilen, hører også at motorene bak vil gå (de har forøvrig tatt kveld men lager lyd). Hører relet (hvor enn det sitter) i døren klikker når jeg vil ruta ned, ingen klikk i det når jeg vil ha det opp!... Går det ann å ta en vindusmotor fra en 2 dørs golf 3? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 10, 2011 I had the same problem in the winter, but the locking pin for central locking had snapped and it stopped my windows going up!! But went down. Take the door jadle out and see if the pin has snapped if so then i changed mine and it works great. Er det en slik pinne i førerdøren OG passasjer døren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...