#1 Skrevet Mars 6, 2011 Har justerbart senkesett, men forsatt er den mjuk bak! Har bytta til S3 stag, hjalp ikke.. Noen som har en metode? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 6, 2011 Skaff deg stivere fjærer bak. Kollevold har fjærer i mange mål og hardheter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 6, 2011 Bytt senk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 6, 2011 bumpstups eller hva det heter da får du hvertfall stiv bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 6, 2011 Bilen er stiv og god framme, men den fjærer litt bak .. Er det mulig og bare og bytte fjærene bak? siden jeg har godkjent det i vognkortet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 6, 2011 Bilen er stiv og god framme, men den fjærer litt bak .. Er det mulig og bare og bytte fjærene bak? siden jeg har godkjent det i vognkortet? Ja, ingen som sjekker dette no mer når det står godkjent senket i vognkortet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 6, 2011 Får snakka med Parts and retards, var di jeg kjøpte senken av.. Får ikke justere mer ned bak heller, justerings skruen bak sitter bom fast.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 6, 2011 Har du byttet foringer? Powerflex foringer hjelper mye på. Hvis ikke så kan du gå opp enda ett hakk på staget bak. På min brukte jeg H&R stag bak. Da ble den meget stiv. I tillegg så monterte jeg ett custom stag i bagasjerommet som stiver opp toppen av dempertårnene. http://seatforum.no/viewtopic.php?t=7&postdays=0&postorder=asc&start=75 I tillegg så anbefaler jeg deg på det sterkeste å montere polyforing Dog-bone mount. Dette reduserer motorens bevegelse kraftig og gir bedre balanse i bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 6, 2011 Du hadde FWD? Har 4x4 jeg.. Men vet du om S3 staga er stivere enn orginale Leon stag? Leon staget var 22mm mens S3 va 19mm Mye stress og bytte foringer da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 6, 2011 Du hadde 4x4 du.. ut fra demperen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 6, 2011 Fant denne? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=205203 Hvor mye koster et helt sett med foringer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...