#1 Skrevet Mars 6, 2011 (endret) En artig test. Og gjett hvem som vant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 6, 2011 Irriterende blafring på lysene på Sciroccoen. Men, fet bil ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 6, 2011 Irriterende blafring på lysene på Sciroccoen.Men, fet bil ja ja kva er det med den blinkingen med lysene?? har sett flere tester av biler der lysene blinker, noen som vet kva dette skal være godt for?? uansett gromme biler begge to 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 6, 2011 hehe kanskje eg skulle legge til et impulsrele med teller i bilen og ut og ta ein stripe uten å bekymre meg for onkel blå?? ser ut som det er lovlig og kjøre fort med blinkende lys: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 6, 2011 Det er vel pga filmingen regner jeg med. Samme som de rutete skjortene til politikerene på tv som gjør at bildet blaffrer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 6, 2011 Er det ikke fordi det er LED lys det blir slik på kamera da `? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 6, 2011 Det er på grunn av at det er LED lys. Nå er ikke jeg noen elektroingeniør så skal ikke prøve å forklare, men er noe med hertz mener jeg å huske 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 6, 2011 Det er fordi de lyser med en annen frekvens enn som ikke går opp med 24 (eller 25) bilder pr sekund som kameraet er. Dermed så fanger av og til kameraet et bittelite øyeblikk som de er mørke, eller?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 6, 2011 Og med en pris på 26.500 pund er den jo så godt som gratis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 6, 2011 Det er på grunn av at det er LED lys. Nå er ikke jeg noen elektroingeniør så skal ikke prøve å forklare, men er noe med hertz mener jeg å huske Jeg vil tro reguleringen av lysmengde på led'ene benytter pulsbreddemodulering (PWM) og da vil en som John Morten er inne på ovenfor få 'morsomme' effekter når en filmer eller tar bilder av det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 10, 2011 FWD biler er nok ikke som de en gang var. Og godt er det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 10, 2011 En artig test. Og gjett hvem som vant Artig, Autofil "testet" jo Ford Focus RS mot Golf R og mente Ford'en var klart best. De glemte å si at Golfen er mer påkostet, billigere, lavere utslipp, raskere og har 4 hjulstrekk, men den mangler X-faktoren veitu...Autofil blir bare mer og mer patetisk i mine øyne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 11, 2011 Autofil blir bare mer og mer patetisk i mine øyne. Autofil er reinhekla idioti, spør du meg. Maken til russeavis sal man lete litt etter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 11, 2011 Så test på Fift Gear i går, det var det Scirocco R vs Focus RS og en Renault Clio? Testen gikk ut på rundetid, noe som er litt halvrelevant i mine øyne Sciroccoen med pre andre verdenskrigteknologi-understell tapte mot begge 2 dessverre, men kanskje ikke så rart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 11, 2011 RS'n ser ihvertfall ut som noe helt annet enn en vanlig focus.. Scirocco R er jo alt for anonym synes jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...