#1 Skrevet Mars 6, 2011 hei,kunne tenke meg å prøve meg på en jobb som mekaniker innen oljebransjen på sikt,gjerne en med mulighet for offshore på sikt. non som har formening om hvor mye en tjener som mekaniker når en bare jobber på verksted.? er ikke så aktuelt å gå ned i lønn heller fra det jeg har som bilmekaniker i dag da boligprisene der borte er hinsides.men en forandring på sikt hadden ok ikke skada:) mvh Geir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 6, 2011 hei,kunne tenke meg å prøve meg på en jobb som mekaniker innen oljebransjen på sikt,gjerne en med mulighet for offshore på sikt.non som har formening om hvor mye en tjener som mekaniker når en bare jobber på verksted.? er ikke så aktuelt å gå ned i lønn heller fra det jeg har som bilmekaniker i dag da boligprisene der borte er hinsides.men en forandring på sikt hadden ok ikke skada:) mvh Geir Vi søker etter mekanikere (GE Oil & Gas) på våre verksted. Der blir de som har fagbrev/erfaring ansatt med en lønn på rundt 30-32000 i mnd alt etter hvilken bakgrunn du har, men dette er da 12mnd lønn + feriepenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 6, 2011 okei,det tilsvarer ca det jeg ligger på i grunnlønn som bilmekaniker(er en god del i bonus i tilleg men). fagbrev som bilmekaniker i 8 år og er den bakgrunnen jeg har der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 6, 2011 Vi har også bonus i form av overtid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 6, 2011 hehe ja:) er ikke akkurat så mye av den i bilbransjen så noe å tenke på vertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...