Mekaniker Stavanger området

Anbefalte innlegg

hei,kunne tenke meg å prøve meg på en jobb som mekaniker innen oljebransjen på sikt,gjerne en med mulighet for offshore på sikt.

non som har formening om hvor mye en tjener som mekaniker når en bare jobber på verksted.?

er ikke så aktuelt å gå ned i lønn heller fra det jeg har som bilmekaniker i dag da boligprisene der borte er hinsides.men en forandring på sikt hadden ok ikke skada:)

mvh Geir

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei,kunne tenke meg å prøve meg på en jobb som mekaniker innen oljebransjen på sikt,gjerne en med mulighet for offshore på sikt.

non som har formening om hvor mye en tjener som mekaniker når en bare jobber på verksted.?

er ikke så aktuelt å gå ned i lønn heller fra det jeg har som bilmekaniker i dag da boligprisene der borte er hinsides.men en forandring på sikt hadden ok ikke skada:)

mvh Geir

Vi søker etter mekanikere (GE Oil & Gas) på våre verksted. Der blir de som har fagbrev/erfaring ansatt med en lønn på rundt 30-32000 i mnd alt etter hvilken bakgrunn du har, men dette er da 12mnd lønn + feriepenger

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okei,det tilsvarer ca det jeg ligger på i grunnlønn som bilmekaniker(er en god del i bonus i tilleg men). fagbrev som bilmekaniker i 8 år og er den bakgrunnen jeg har der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har også bonus i form av overtid :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe ja:) er ikke akkurat så mye av den i bilbransjen så:)

noe å tenke på vertfall

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.