#1 Skrevet Mars 6, 2011 Hei! Tror behoved for nye hovedlykter til min s6 c4 har meldt seg da reflektorene til langlysa er dårlige. Ser at Biltema selger hovedlykter med tåkelys til kr. 1250,- Noen som har erfaring med kvaliteten på disse? Org.hellalykter har jo en helt annen pris, men er vel bedre i kvalitet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 6, 2011 Hadde det på min s6, fungerte like godt som orginale! Løp å kjøp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 6, 2011 Ser man det. Takk for tilbakemld. Ola:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 6, 2011 Kjøpte ett sett biltema lykter som var brukt i ett par mnd , og så ingen spesielle forskjeller utad fra de orginale lyktene jeg hadde liggende. Ble solgt før jeg fikk prøvd de på bilen , så jeg vet ikke om det var noe forskjell på lysbilde Mvh Bård 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 6, 2011 Takk for svar Bård Even. Blir nok å gå for Biltemalykter:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...