#1 Skrevet Mars 6, 2011 etter å flytta til fredrikstad og går sykemeldt så går jeg snart på veggen..er det noen som trenger hjelp med glassfiber eller carbon og står fast så ta gjerne kontakt så hjelper jeg til på non profit basis:) jeg trenger seriøst noe å gjøre og trenger noen hjelp eller veiledning så er det bare å skrike ut. hvis noen har en ledig verksted plass i ny og ne så hadde heller ikke det vært og forakte hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 7, 2011 Hei Kunne trengt hjelp til og få støpt/mekka til noe i dørtrekket på min s6 så jeg får inn 13 cm element i de. Skal prøve og beholde orginal look. Er dette noe du kunne tenkt deg og titte litt på? Mvh Magnus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 7, 2011 Jeg har verkstedplass du kan låne på kveldstid om du har noe å fikse. Det er en time unna Fr. Stad da... Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 10, 2011 Hei Kunne trengt hjelp til og få støpt/mekka til noe i dørtrekket på min s6 så jeg får inn 13 cm element i de. Skal prøve og beholde orginal look. Er dette noe du kunne tenkt deg og titte litt på? Mvh Magnus null stress det men vestby blir litt langt for desverre..har en kjerre som bruker 1.5 på mila og hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 10, 2011 ingen i østfold området som trenger hjelp med prosjekter eller noe sånt? fin måte for meg å bli kjent med folk i området og jeg trodde ingen var imot gratis arbeidskraft:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 10, 2011 ingen i østfold området som trenger hjelp med prosjekter eller noe sånt? fin måte for meg å bli kjent med folk i området og jeg trodde ingen var imot gratis arbeidskraft:o hehe du skal hjelpe meg du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 10, 2011 Suverent at du kan hjelpe folk Kim! Dessverre har jeg lite bilprosjekter på gang nå Har en kamerat som skulle ha lakkert litt smågreier, om du gjør det? (mener å huske å ha lest det her et sted, men mulig jeg husker feil? ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 11, 2011 Suverent at du kan hjelpe folk Kim! Dessverre har jeg lite bilprosjekter på gang nå Har en kamerat som skulle ha lakkert litt smågreier, om du gjør det? (mener å huske å ha lest det her et sted, men mulig jeg husker feil? ) jepp..kan sprøyte deler men har ikke noe sted eller utstyr for det her...har ikke skaffet meg noe sted å pusle enda så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 11, 2011 Må også si at det er supert at du tilbyr hjelp kim! Det er vel akkurat den " team-spirit'en" vi kunne trenge her i østfold! I likhet med Alexander, har jeg desverre ingen prosjekter som kan samle folk, men får håpe dette kan være noe som skaper samhold i lokallaget, og at det kan bli noen samarbeidsprosjekter for flere her på sikt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 11, 2011 I likhet med Alexander, har jeg desverre ingen prosjekter Hei hei hei! Vi skal jo ha glassfiberpanser og skjermer på golfen da! Bare synd den står i garasje på andre siden av fjorden Jeg har forøvrig en bakfanger som jeg skulle ha laget meg en egen bakplate/diffusor til. Har lenge gått og tenkt på å få laget til noe, men det har aldri blitt noe av.. Kanskje du har noen gode tips? Er det forresten din Allroad i avataren din, isåfall går det an å få noen flere bilder av den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 11, 2011 Hei hei hei! Vi skal jo ha glassfiberpanser og skjermer på golfen da! Bare synd den står i garasje på andre siden av fjorden jaja, veit jo det, tenkte på det, men siden den står i sandefjord så er det jo litt vanskelig! Hehe, men om verksted-plassen skulle gå i orden, så kan vi jo få den til østfold med tid å stunder, og da kan vi jo trenge litt hjelp hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 12, 2011 Må også si at det er supert at du tilbyr hjelp kim!Det er vel akkurat den " team-spirit'en" vi kunne trenge her i østfold! I likhet med Alexander, har jeg desverre ingen prosjekter som kan samle folk, men får håpe dette kan være noe som skaper samhold i lokallaget, og at det kan bli noen samarbeidsprosjekter for flere her på sikt må jo få de late østfoldingene opp av sofaen hehe..jeg er dønn klar for å få fart i sakene hvertfall og kommer nok til å skaffe meg et lokale snart som kan bli en samlingsplass så tar vi det derfra..må jo innrømme at jeg til tider trenger litt hjelp selv da jeg hverken har vagcom eller kunnskap til å skru bil og har jo litt vag så da er det jo støtt noe som ryker og hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 12, 2011 Hei hei hei! Vi skal jo ha glassfiberpanser og skjermer på golfen da! Bare synd den står i garasje på andre siden av fjorden Jeg har forøvrig en bakfanger som jeg skulle ha laget meg en egen bakplate/diffusor til. Har lenge gått og tenkt på å få laget til noe, men det har aldri blitt noe av.. Kanskje du har noen gode tips? Er det forresten din Allroad i avataren din, isåfall går det an å få noen flere bilder av den? åssen bil skulle du hatt diffuser til? kan hende jeg har noe liggende fra noe gamle raceprosjekter..tror jeg har noe jun og abuse diffuser som kanskje kan brukes som mal hvis det ikke ble sendt med en av bilene har ikke fler bilder av allroaden desverre.den ble først lakkert grå matt slik som fangerne er orginalt på allroad og hadde 10x18" rota felger.ble litt harry i lengden så den ble lakkert sjøgrønn til slutt og nylig solgt.hadde mye bilder av prosjekter og lignende men har nylig skilt meg og da klarte neket av en eks og reinstalere pcen når hun tok den med seg uten backup så jeg har ikke en shit med bilder lenger uten om de på facebook: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 12, 2011 Det var jo noe dritt, men men. Det finnes vel verre ting å miste enn bilder. Bilen jeg skulle hatt diffusor til er xc90`n min. Den har jo originalt "skidplate" bak som er lakkert i alulook, men jeg syns den originale plata er så grusomt kjedelig at jeg har hatt litt tanker om å lage en litt "mild" diffusor" isteden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 12, 2011 Jeg har vag-com, så bare å rope når du trenger det Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 13, 2011 Jeg har en grill som må bygges noe mindre til tralla mi, samt lakkering av en cupra leppe og tak vinge. Leppe og vinge tar jeg når det blir varmere ute. Men grillen kunne jeg tenkt meg å få byggd om litt, da den gammel ligger på E6 et sted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 13, 2011 Det var jo noe dritt, men men. Det finnes vel verre ting å miste enn bilder. Bilen jeg skulle hatt diffusor til er xc90`n min. Den har jo originalt "skidplate" bak som er lakkert i alulook, men jeg syns den originale plata er så grusomt kjedelig at jeg har hatt litt tanker om å lage en litt "mild" diffusor" isteden. aha..skjønner.er vanvittig mye jobb å konstruere en ny for man må gjøre den helt strøken og lage en form og lage en ny en igjen for lappesaker er ikke noe særlig å kjøre rundt med hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...