#26 Skrevet Mars 20, 2011 Gleder meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 20, 2011 Får vel se om man får slengt sammen bilen igjen til at den er presantabel på treff igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 20, 2011 Årets høydare, kjem nok jeg. om bilen er klar eller ikke bryr jeg meg så ikke mye om...den er som den er, den får væra som den er når den ikke vart som en sku... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 20, 2011 Har gleda meg til det treffet i ett år nå men passa jævlig dårlig for meg siden det er jobbing da, men får prøve å ta seg fri;) MÅ jo på det treffet;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mars 21, 2011 Scandicshine shiner min en måned før dette treffet, så jeg er safe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mars 21, 2011 Holder Møller oppe å? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mars 21, 2011 Meste parten av Sunday Drivers kommer og:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mars 22, 2011 Blir vel å sjå her jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mars 22, 2011 Jeg kommer uansett vær Er det snøstorm frakter jeg bilen på tralle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mars 22, 2011 Jeg kommer uansett vær Er det snøstorm frakter jeg bilen på tralle Kan hekte tralla bak i grevlingen da i tilfelle.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mars 22, 2011 Gleder meg:D Krysser finga for at brodern er klar med abt s2`n også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mars 22, 2011 je kjæm med jettan og mersche felger ; ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mars 23, 2011 tenkte å børste støv av RallyeGolfen og ta meg en tur må bare fikse litt på understellet først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mars 27, 2011 Får vel ta meg en tur med blod senka caddy jeg: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mars 27, 2011 kommer, hvis han godeste Paller også skal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mars 29, 2011 Kommer garantert! Dette blir bra som alltid! 2 treff på ei helg skal vi da klare! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mars 29, 2011 Jeg bestiller bra vær Men vi har jo hatt bra vær andre ganger, så håper på dette nå også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mars 29, 2011 Jeg er med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mars 29, 2011 Holder Møller oppe å? Litt treg, men ja dem gjør det Jeg ønsker om pm folk som kunne tenkt seg dømme litt også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet April 5, 2011 Jeg kommer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet April 19, 2011 Er det langt å gå fra gjesteparkeringa for oss som ikke kjører vw eller audi? Vurderer å ta en tur hit i år, siden jeg ikke har vært på Vårmønstringa før, men gidder ikke kjøre litt over 2,5 timer hvis jeg må parkere langt unna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet April 19, 2011 parkering rett ved 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet April 21, 2011 Overnatting da? Finnes det noe hotell, camping eller annen overnatting i nærheten om det skulle dukke opp noen langveisfra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet April 21, 2011 Overnatting da? Finnes det noe hotell, camping eller annen overnatting i nærheten om det skulle dukke opp noen langveisfra? de nærmeste blir vell http://www.sanner-hotell.no http://www.hotell-hadeland.no http://lygna.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet April 22, 2011 Fuck. Fikk beskjed i dag at svigerfar skal feire 60 års bursdagen sin denne dagen så da går alle planer om å være med her rett i dass:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...