Hadeland Vårmønstring, Parts&Retards edition

Anbefalte innlegg

Vill bare si at Yr et svakt øyeblikk hadde satt opp regn midt på dagen Søndag. Dette er nå fjernet, å vi vill få bra vær på Hadeland i år også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi MÅ ha bra vær for at jeg skal komme siden vindusviskerne på bilen min ikke funker og jeg har time for å få de byttet mandag som er dagen etter treffet. Kjører ikke opp og ned til Hadeland i dårlig vær uten vindusviskere;) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For sikkerhets skyld, det blir vaskemuligheter på Møller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp d er det. Det er også vaskemulighet på Meca som ligger 3hus lengere opp der. Ellers er d Esso nedi bakken med 3 haller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit om folk fordeler seg litt på vaskehallene både på møller, meca og esso. Erfaringsmessig kan det bli noe kø utenfor vaskehallen på møller da det bare er en innkjøring og folk må da kjøre inn og rygge ut igjen blandt alle andre bilene som enten skal parkere eller vaske. Er ikke lett og få arrangert noe spesiell "vaskekø" der oppe så blir til at biler blir stående litt her og der og vente på tur. Letter endel arbeid for vi som skal arrangere parkeringa også! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan ser været ut der oppe? Her i rælingen er det grått.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan ser været ut der oppe? Her i rælingen er det grått.

 

Sola skinner bra gjennom gråe skyer. Så det er solvær.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

VG melder regn fra 12 og utover mens YR.no melder om regn fra 17 og utover.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er visstnok teknisk kontroll ett sted mellom Gjelleråsen og Roa...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er jeg hjemme igjen etter knall helg med biltreff og moro med VACN medlemmer.

 

Er som jeg har sagt før og jeg sier det igjen , dette treffet er faktisk det jeg ser mest frem til etter vinterhalvåret, gøy og møte på folket igjen og se nye og gamle biler.

 

Vil også benytte anledningen og takke så mye for alle premiene som jeg mottok, veldig hyggelig og utrolig overraskende ikke minst!!

 

Tusen takk alle sammen : vinke :

 

Og gratulerer så mye til alle andre vinnere også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk til alle som møtte opp hos oss på Hadeland, vi er dritt stolte og glade for og ha så bra oppmøte :D Vi hadde litt varierende vær men egentlig hadde vi nok ganske flaks der også. Gratulerer til alle dere som vant, det er ikke så lett å finne dem fineste bilene nå som det har blitt så høyt nivå.

 

Ellers så skal vi ha 2 bord med 2 køer på kiosken neste år :P

 

Jeg er åpen for tilbakemeldinger på hva folket mener må bli bedre, vi vill gjerne beholde og kanskje øke antallet besøkende, så vi vill gjerne at alle skal være fornøyde! (tenker da på selve gjennomføringen, ikke dømming etc.)

 

Tusen takk til Parts & Retards dere skal ha mye av æren for kvaliteten på dette treffet med så bra premier! Og en knall fin stand :D

 

Takk til alle som kom! håper elle får en fin treffsesong :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil på vegne av P&R takke for et hyggelig treff med masse hyggelige mennesker og et veldig høyt nivå på bilparken.

 

Vi fikk testet det nye teltet og vet til neste treff hva som vi må gjøre anderledes der.

 

Hovedtreffet er neste treff vi stiller med teltet vårt, hyggelig at så mange stakk innom. Vi er med igjen neste år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for en utrolig bra dag med masse kjente ansikt og biler. utrolig mange biler kom det også ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et kjempetreff som vanlig. været er ikke noe vi får gjort noe med men passa på å nyte sola ved mulighet.

 

Var i hvertfall utrolig tøfft å kunne geleide lengste kolonna i Lokallags Mjøsa sin historie over til Hadeland i dag. Utrolig tøfft at såpass mange biler stillte opp og enda tøffere var synet i sladrespeilet når vi cruisa over. Så faktisk ikke enden på rekka uansett hvor lang strekke vi fikk :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for et knallbra treff med mange hyggelige folk og fine biler. Bra at noen er villig til å ofre fritid for å stelle istand slike arrangementer!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var vi trygt hjemme igjen.. Noe lang tur,men vel verdt det for å se så mye grombiler og treffe så mange hyggelige folk.

Kjempe arrangement og takk til de som stilte i stand dette. Sees sikkert 28 april 2012:) om dere lover sol!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott treff, med mange flotter biler :D .. Takk for denne gangen å!

 

Hadde et lite uplanlagt stopp på veien men;

 

229675_10150588747205253_786160252_18405

 

Bånnpluggen bestemte seg plutselig for og dette ut, etter å ha stått der i 20-25.000km .. Men fikk tak i ny bånnplugg og olje kl. halv 9 på morran, midt på E18, så treff blei det :D Kom jo til og med en halvtime før tida, inkl. matpause ^^

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det postet noe sted hvem som ble premiert?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for ett flott treff!

Kjipt at værgudene var så j****** usikre på i hvilken grad vi skulle få sol ell haggel!

Knall teeff, vi gleder oss alt til neste år!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.