Hadeland Vårmønstring, Parts&Retards edition

Anbefalte innlegg

Overnatting da? Finnes det noe hotell, camping eller annen overnatting i nærheten om det skulle dukke opp noen langveisfra?

 

Ellers er det flere meget trivelige frøkner oppe på hadeland :P Så bare å flørte litt, så slepper du å styre med hotell. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers er det flere meget trivelige frøkner oppe på hadeland :P Så bare å flørte litt, så slepper du å styre med hotell. : rock :

 

Sikkert noen hyggelige mannefrøkner også for den saks skyld Robert, her er vel alle velkomne!:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert noen hyggelige mannefrøkner også for den saks skyld Robert, her er vel alle velkomne!:P

 

Kjempeflott , begynte å bli usikker: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

News!

 

Parts and Retards gir et gavekort på en verdi av 3000,- til Beste Audi og Beste VW.

I tillegg så deler vi ut en egen pris som vi har kalt P&R Award Hadeland som vi bedømmer.

Premien her i tillegg til pokal er også et gavekort på 3000,-

 

VI tar med bilpleie, t-skjorter og sånn + at det er premiere på Lupoen (stiller utenfor konkurranse) og det nye teltet vårt... :)

 

Håper mange tar turen. Vi gler oss. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg til dette treffet=)

 

Bra premier Håkon:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det langt å gå fra gjesteparkeringa for oss som ikke kjører vw eller audi? : rolleyes Vurderer å ta en tur hit i år, siden jeg ikke har vært på Vårmønstringa før, men gidder ikke kjøre litt over 2,5 timer hvis jeg må parkere langt unna :P

 

 

Er ikke skoda "lov" å stille ut da?

 

Håper virkelig du får lov å stille ut denne pene bilen din.. Jeg VET det er mange som vil se den ;) Inkl meg selv..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd jeg ikke rekker å bli ferdig med bilen min :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var hotell for meg å Mr. Myhre bestilt.:) Ikke mye ledig i nærheten, eneste var Lygnasæter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer om det blir fint vær! Men må vel parkere utenfor jeg også vel. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke skoda "lov" å stille ut da?

 

Håper virkelig du får lov å stille ut denne pene bilen din.. Jeg VET det er mange som vil se den ;) Inkl meg selv..

Gjelder SEAT også

Står dette i reglene;)

Ganske enkelt å svare på, p.d.d. så er det VW og Audi som aksepteres som fullverdiige medlemmer/merker! Står ganske enkelt beskrevet i klubbens statutter (p.d.d.) at dette er en interesseklubb for VW og Audi, verken mer eller mindre

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=148420

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg endelig somla meg inn igjen jeg også :P dårlig forbilde :/

 

Ser ut som det blir knall vær på Hadeland i år også folkens, alt ligger til rette for et knall treff.

 

Vi driver i pølsestapping og hamburgerbrød baking for fulle mugger her nå om dagen, så dere skal få et fint treff :D

 

Syntes det er nydelig levert av Håkon og Parts & retards når det gjelder premier, dette syntes jeg det står stor respekt av! Må takk han fra oss på Hadeland som er kjempe glad vi har en så god samarbeidspartner. Tusen takk!

 

Da gjennstår og ønske alle velkommen til treff 1 mail på Hadeland, vell møtt!

 

(PS) Vist noen har kjempe lyst til og være med å hjelpe til, trykke på send pm knappen og la meg få vite det :D Her et par ledige plasser ved grillen også, de plassene er det konkuranse om og få så her gjelder deg melde seg fort ;p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare et praktisk spørsmål, er det mulighet for kortbetaling om man vil kjøpe bilpleie osv fra parts&retards?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare et praktisk spørsmål, er det mulighet for kortbetaling om man vil kjøpe bilpleie osv fra parts&retards?

 

Hei

 

Godt spørsmål, vi forsøkte å få dette til men fikk for dårlig tid.

Så kun kontant på Hadeland.

 

Vi skal ha bankterminal klar til hovedtreffet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøve å få tatt turen:) Noen som tar med seg skiltplater/klubbstickers man kan handle?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har vi fått pokalene også og alt er klart til en storslått vårmønstring på Hadeland i strålende solskinn... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med å ta turen :) Knallbra at noen tar jobben med å dra igang treff!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å glede seg nå :D Klarer vi toppe antall besøkende fra i fjor?!

 

Etter tilbakemeldinger fra sist så har vi nå innført kaffe også i kiosken :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

164 betalende biler ifjor?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er mat, kull, og brus handlet (kaffe) så nå er det ganske klart her ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er mat, kull, og brus handlet (kaffe) så nå er det ganske klart her ;)

 

Du har glemt å skru av repetisjonsknappen, Du har glemt å skru av repetisjonsknappen, Du har glemt å skru av repetisjonsknappen, Du har glemt å skru av repetisjonsknappen, Du har glemt å skru av repetisjonsknappen... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oi, farin! Var viktig innhold i mld da ;p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da stikker jeg innom her også. Må bare dra litt tidligere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da stikker jeg innom her også. Må bare dra litt tidligere.

 

 

Nei faen. da gidder jeg da ikke å dra :P

 

Preikast på søndag gitt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.