#1 Skrevet Mars 7, 2011 Hei! Har en kompis med en ny golf som skulle hatt valsa noen hjulbuer.. Og han lurer på om det er noen som driver med valsing i lillehammer/gjøvik området?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 7, 2011 Jeg har en valse, men valser nok ikke selv. Holder til i Våler. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 7, 2011 Dette er jeg også interesert i herover. Så om noen har valse, og kan , har jeg lokale vi kan stå i : ) på gjøvik/raufoss. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 7, 2011 jeg kan å valse, men har ikke valse men du har jo Eivind Alexander på lillehammer og Morten Øiamo(medlem) på Lena som har og kan valse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 7, 2011 Jeg har og valse men tar ingen 100% garanti på valsejobber for andre. Leier derimot bort valsa hvis noen vil prøve selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 7, 2011 jeg kan å valse, men har ikke valse men du har jo Eivind Alexander på lillehammer og Morten Øiamo(medlem) på Lena som har og kan valse Eivind har ikke tid om dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 7, 2011 Ta å hør med Valsespesialisten, så har dere et garantert bra resultat;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 17, 2011 Leier ut valsa jeg også vis noen trenger, men tar ikke på meg så mye om dagen desverre, valsespesialisten tar ca 6000kr får 4 buer nå vistnok, byner bli dyrt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...