Anbefalte innlegg

hei. var så heldig å bli påkjørt i går. Skrev litt om det her

 

åsså lurte jeg på hvordan det er med lykte glassene på denne. får man byttet bare glassene eller må man bytte hele lykta? hvis man får bytta glassa uten att det blir en formue så tenkte jeg å ta med det andre glasset å så di blir like. å ikke en matt å en blank.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er den sprukket da, eller bare riper? i så fall går det an å slipe å polere, står en del om det her inne på forumet;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ikke bare glasset såvitt meg bekjent.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei du!

Har akkurat brukt masse tid på å prøve å få tak i lykteglass selv.

Jeg skal bytte til xenon på bilen min som kom uten (b7).

Glassene sitter med 5 klips og sånt seigt kitt som man kan finne på plastikk som sitter bak dørtrekk.

Prøvde dette uten varme med hell.

Men mye lirking ok skjæring.

Funker kanskje bedre med litt varme:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er den sprukket da, eller bare riper? i så fall går det an å slipe å polere, står en del om det her inne på forumet;)

 

den ekke sprukket. er bare matt av litt steinsprut ol. så heller nåkk på pollering.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den ekke sprukket. er bare matt av litt steinsprut ol. så heller nåkk på pollering.

 

finner mye om det her inne på forumet;) har ikke noen linker her i farten, men om du søker finner du garrantert noe:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.