#1 Skrevet Mars 7, 2011 Er 9,861,- billig eller dyrt? Fikk nettopp prisoverslag fra Møller og ble satt ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 7, 2011 Syntes dette var billig, fikk tilbud på rundt 6000kr på min B5 bare for regreimbytte, dette var da KUN reimen, og ikke med strammer, ny kjøleveske osv osv.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 7, 2011 Hmm... Forrige eier på bilen fikk det gjort for 5,000,- i 2007.. Er jo ikke så mye som skal tas bort og sånt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 7, 2011 Hmm... Forrige eier på bilen fikk det gjort for 5,000,- i 2007.. Er jo ikke så mye som skal tas bort og sånt. Kansje han fikk rabatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 7, 2011 Svindyrt synes nå jeg med tanke på hvor lite skruing det er på disse motorene Sjekk andre plasser eller gjør det selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 7, 2011 Syns ikke dette høres helt galt ut. Men dette er ett overslag og jeg vet de tar brukbart med ekstra for hver skrue som sitter eller knekker. Byttet toppakning og slipte toppen på en 94 modell Passat for 2 år siden og kompisen klagde over prisen min. Jeg sjekket da med Møller og de ga meg en startpris på 11.000 og ca 500 pr skrue som lagde problemer. Jeg satt igjen med 52 kr timen for den jobben jeg gjorde... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 7, 2011 Fysj.. Da tror jeg at jeg skrur ned trykket på turbo så holder toppakningen Eller så sjekker jeg andre plasser. Er jo som Petter sier en relativt enkel motor å skru 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 7, 2011 Syns ikke dette høres helt galt ut.Men dette er ett overslag og jeg vet de tar brukbart med ekstra for hver skrue som sitter eller knekker. Byttet toppakning og slipte toppen på en 94 modell Passat for 2 år siden og kompisen klagde over prisen min. Jeg sjekket da med Møller og de ga meg en startpris på 11.000 og ca 500 pr skrue som lagde problemer. Jeg satt igjen med 52 kr timen for den jobben jeg gjorde...[/QUOTE] Før eller etter skatt: smil : Hehe.. for å være helt seriøs syntes jeg og 9000kr hørtes ut som en grei pris:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 7, 2011 Jeg skal sjekke med en kompis som skrur VAG. Han kan nok hjelpe meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 7, 2011 Jeg skal sjekke med en kompis som skrur VAG. Han kan nok hjelpe meg Det er nok det mest fornuftige om du driver å trimmer litt på en gammel bil. Kansje du kan bli med å skru selv også så har du lært litt på veien også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 7, 2011 Bytt uansett til AAZ toppakning hvis du eventuellt bytter, plug and play og tåler mye mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 7, 2011 Kommer definitivt til å være med ja Og ja, AAZ-pakning er et must! Men kan jeg kjøre org strekkbolter eller bør jeg kjøre ARP? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 7, 2011 Original strekkboltene holder nok en god stund, trenger ikke mer hvis ikke du skal utfordre sjebnen med MYE ladetrykk. Fordelen med ARP er at du ikke strekker dem sånn at du kan bruke dem flere ganger, greit hvis toppen skal av seinere for større ventiler, porting, eller bare rett å slett bytte til AAZ topp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 7, 2011 Lest at AAZ-topp senker kompresjonen såpass at kaldstarter blir vanskelig.. Så holder meg med org. topp og org. bolter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...