#1 Skrevet Mars 7, 2011 Trenger høyre framskjerm på 200 20v.. Og evt innerskjerm på høyre side bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 9, 2011 Har innerskjerm. Sverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 10, 2011 Har innerskjerm. Sverre Da ringer jeg deg endag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 11, 2011 Opp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 25, 2011 Noen som har ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 25, 2012 ,,,,,,,, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 2, 2012 Opp.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 21, 2012 Oppsann 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 21, 2012 Oppsann 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 21, 2012 Jeg har jeg, sånn egentlig. Selv om jeg ikke vil selge dem Men de må gåes over, bl.a så står blinklyshulla på feil sted på dem, så de må sveises igjen, så bør de sandblåses litt i kantene og lakkeres. Men ingen alvorlig hull eller noe sånt på dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 21, 2012 Jeg har jeg, sånn egentlig. Selv om jeg ikke vil selge dem Men de må gåes over, bl.a så står blinklyshulla på feil sted på dem, så de må sveises igjen, så bør de sandblåses litt i kantene og lakkeres. Men ingen alvorlig hull eller noe sånt på dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 22, 2012 Jeg har jeg, sånn egentlig. Selv om jeg ikke vil selge dem Men de må gåes over, bl.a så står blinklyshulla på feil sted på dem, så de må sveises igjen, så bør de sandblåses litt i kantene og lakkeres. Men ingen alvorlig hull eller noe sånt på dem. Blinklyshulla skal bort uansett:) Hva skal du ha da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 22, 2012 Tja, du får ta med lomma full og komme og hente dem, så blir vi enige =) :-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 22, 2012 Tja, du får ta med lomma full og komme og hente dem, så blir vi enige =) :-P Jeg har veeeeldig små lommer:)) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 22, 2012 Sedler kan bli overraskende små har jeg erfart :-P Har et ønske om å få tusen ca pr skjerm, siden de er litt vanskelige å få tak i, vi blir nok enige :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 24, 2012 Sedler kan bli overraskende små har jeg erfart :-P Har et ønske om å få tusen ca pr skjerm, siden de er litt vanskelige å få tak i, vi blir nok enige :-) Ikke mine sedler, har bare stoooore:) Men greit, da vet jeg du har.... Goodie!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 24, 2012 Jeg tar veldig gjerne imot stoooooore sedler (i verdi altså) Ikke tygge for lenge på det da, det ble plutselig en liste folk som vil veldig gjerne ha dem... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 25, 2012 Trenger bare en jeg men:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...