#1 Skrevet Mars 7, 2011 Hei. Har nylig skaffet meg en Passat 3B stasjonsvogn med defekt vindusviskermotor som jeg tenkte jeg skulle bytte selv. Noen som har greie på hvordan en "skånsomt" plukker av dekselet på innsiden av bakluka for å komme til? Eller er det bare å rive å røske til klipsa slipper? på forhånd takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 7, 2011 sitter en skrue i vært håndtak bare mener jeg. så er det bare rive av deksel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 7, 2011 var ute å kikka på det nå, men tydelig at det sitter et par klips i dekselet oppe ved vinduet som ikke er beregnet for å tas ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 7, 2011 Mulig det sitter en skrue på vær side oppe ved vinduet mot de deksla som går opp langs ruta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...