2002 A6 4b avant - trenger inspirasjon til felger. 19" og 20".

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat kjøpt en 2002 Audi A6 avant, og trenger tips til felger i 19 og 20".

Gjerne så bredt og fett som mulig.

Det er originalt sportsumderstell på den, men jeg regner med et KW gewinde bør finne veien på denne i kombinasjon med hjulene. Tror jeg har sett at de fleste går for KW på disse?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har akkurat kjøpt en 2002 Audi A6 avant, og trenger tips til felger i 19 og 20".

Gjerne så bredt og fett som mulig.

Det er originalt sportsumderstell på den, men jeg regner med et KW gewinde bør finne veien på denne i kombinasjon med hjulene. Tror jeg har sett at de fleste går for KW på disse?

 

Jeg ville valgt 20". Jeg har sett flere 4ber med 19" og det er rett og slett ikke stort nok :)

Jeg er på jakt etter 20" selv for tiden, men veldig usikker på bredde og innpress.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, har lyst på noen 9x20" - vet ikke hva som kler bilen best, flat face eller kantfelger...

Skal man få litt strekk da så må man vel på 225 eller 235 bredde.

Samtidig så har jeg litt lyst til å ha hjul på bilen som man kan få godkjent...og da er vel 19" det beste man kan håpe på.

Sett litt på R8 og RS6-2-felger....men er jo bare 8,5" bredde, blir jo ballongdekk med 235-dekk...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min ex, 20" med 245/35R20 Allroad deluxe, KW Inox 2

1fd773326e9cc3ae.jpg

 

Her med 235/35R20, ikke helt ferdig justert KW.

d6e099ce6b37d5b2.jpg

 

704d0ea80014f98d.jpg

 

Begge Larzon felger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så jo bra ut med kantfelger ja...husker du innpress og bredde på felgene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det med 9x20" ET40?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal kjøre 9x20 ET 41, og noe høyere ET blir vanskelig. Sjekk tråden om A6en min.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hoho, ja, høyere innpress enn det går nok ikke!

Jeg er ikke interessert i å valse skjermene, så jeg ser jo at jeg sliter andre veien også om jeg får for brede felger med for lavt innpress, 9x20" et35 blir sikkert trangt utover.

Jeg må si jeg har litt lyst å ha hjul på denne som jeg kan få i vognkortet eller ihvertfall som er innenfor det tillatte mtp sporvidde, rulleomkrets og load index, og da er vel 20" ute av bildet.

Jeg skat teste med de 9,5x19" et35 med 235/35-19 jeg har til Passaten.

Går jeg for flatface-felger trenger de ikke være så brede bare de har lavt nok innpress, etv spacere.

Har kikket litt på originale Audi/BBS Speedline 19", de får man fra S5 i 9x19 et33...

 

Grunnen til at jeg heller litt bort fra kantfelger på denne, er sortoptikken, siden det ikke er krom på den, men alt av lister/rails etc er sort matt, så er det litt kræsj med blank kant på felgene innbiller jeg meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.