#1 Skrevet Mars 7, 2011 møtes under taket ved Danmarksplass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 8, 2011 Den e grei:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 8, 2011 Skal prøve og få tatt turen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 8, 2011 Idag sKal jeg rekke det.... :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 8, 2011 Idag sKal jeg rekke det.... :-) Tar med vagcom jeg da, så får vi en ordning på bose anlegget ditt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 8, 2011 Stiller jeg også. Da jeg endelig har litt tid til å stille på et tirsdags møte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 8, 2011 Skal prøve å komme jeg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 8, 2011 Tar nok turen innom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 8, 2011 En liten tur innom satser jeg på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 8, 2011 Er dette "treff" for alle som er medlem ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 8, 2011 Er dette "treff" for alle som er medlem ? Det er det. Du er hjertelig velkommen. Alltid! :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 8, 2011 Er dette "treff" for alle som er medlem ? Som Stian sier, bare til å ta turen. Neste treff er om 14 dager:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...