#1 Skrevet Mars 8, 2011 Har du nylig kjøpt eller solgt bil og bor i Osloområdet? Torsdag 17 mars vil Statens vegvesen gjerne ha deg på et møte om bedre språk på brev fra etaten. Statens vegvesen har satt i gang et språkprosjekt og nå er de på jakt etter kunder som vil si sin mening om språket i fire brev som går ut om omregistrering og EU-kontroll. Mine kolleger Ina Porsholt Jensen og Marte Spets ønsker nå å brukerteste disse utkastene på kunder og vil gjerne ha kontakt med folk kan avse en time eller to for å gi innspill. Deltagerne får mat&drikke og et gavekort på 300 kroner som takk for hjelpen. Tid: Torsdag 17. mars på ettermiddagen (klokka 16-18 eller 17.30-19.30) Sted: I Vegdirekoratet, Brynsengfaret 6A Er du interesset kan du sende en mail til marte.spets@vegvesen.no eller ina.jensen@vegvesen.no og så får du svar med mer informasjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 8, 2011 Bra tiltak da Kan jeg gi tilbakemelding på prisen også? (Sorry, jeg måtte!) Men ja, bra tiltak! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...