#1 Skrevet Mars 8, 2011 Hva heter disse felgere? Er det vanlige RS6-felger eller? Syntes de lignet på RS6 felger, men likevel så syntes jeg det så ut som de var litt annerledes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 8, 2011 Ligna veldig på de orginale Ronal Sline felgene som leverse på B8 i allefall. Bilder av de her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=149715 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 10, 2011 (endret) Org. Audi S-line felger..... finnes nå i flere interne Audi AG varianter, A4 og Q5 blandt annet. Ble vel sett for første gang på RS4 B7 også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 10, 2011 Originale S-line felger ja, passer ikke på min og ikke på din, regner jeg med.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 11, 2011 Ok, takk :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...