#1 Skrevet Mars 9, 2011 Da det har vært litt spørsmål i det siste etter skiltplater og klistremerker så kan jeg informere om at jeg i dag har fått en eske med skiltplater - så da er det på lager igjen Klistremerker finnes også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 9, 2011 Klistermerke her takk! How muuuch ? =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 9, 2011 Har også igjen noen merker om noen på hamar siden skulle ønske dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 9, 2011 Klistermerke her takk! How muuuch ? =) Det er 10,- pr klistremerke og 50,- pr skiltplate Vet ikke om du vil at jeg skal sende - eller om du evt vil få dem på neste lokallagstreff ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 9, 2011 Det er 10,- pr klistremerke og 50,- pr skiltplate Vet ikke om du vil at jeg skal sende - eller om du evt vil få dem på neste lokallagstreff ? tar 2 jeg =) Neste lokallagstreff trooooor jeg ikke kan komme på pga jobb.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 9, 2011 tar 2 jeg =) Neste lokallagstreff trooooor jeg ikke kan komme på pga jobb.... Du har pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 9, 2011 Tar ett sett med skiltplater neste lokaltreff eller noe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 9, 2011 Tar ett sett med skiltplater neste lokaltreff eller noe:) Jess - det er notert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 9, 2011 Finfint:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 13, 2011 Tar 4 klistermerker jeg: ) Tar du de med på lokallagtreffet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 13, 2011 Tar 4 klistermerker jeg: ) Tar du de med på lokallagtreffet? Ja - tar med både klistremerker, skiltplater og noen t-skjorter jeg har liggende på treffet 03. april 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 13, 2011 Skiltplatene.. Er de tell plastskilta eller passer de fint på de litt eldre metallskilta med digitale tall å? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 13, 2011 Såvidt jeg vet så skal de vel passe begge deler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 13, 2011 Hvor mye tar du for ei t-skjorte a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 13, 2011 (endret) Hvor mye tar du for ei t-skjorte a? 100,- pr t-skjorte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 13, 2011 Okei:) rabatt eller ikke så tar jeg en hvis du har nok: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 13, 2011 Okei:) rabatt eller ikke så tar jeg en hvis du har nok: smil : Den er grei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 15, 2011 får du/dere inn gensere osv ? skulle gjerne hatt både t-skjorte og genser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 15, 2011 Det er 10,- pr klistremerke og 50,- pr skiltplate Vet ikke om du vil at jeg skal sende - eller om du evt vil få dem på neste lokallagstreff ? Hei! tar 2 skiltplater og 2 klistermerker.. .. Send meg en PM.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 15, 2011 får du/dere inn gensere osv ? skulle gjerne hatt både t-skjorte og genser Skal høre med Tor Egil om det er igjen noen gensere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 15, 2011 Tar en t-skjorte jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 15, 2011 Tar en t-skjorte jeg.. Tar med det jeg har av t-skjorter på lokallagstreffet 3.april jeg - hvis ikke du får kommet deg dit så kan du høre med feks Raymond, Rolf eller Tor Egil - de har sikkert noe liggende. Eventuelt kan du ta kontakt om du er på Gjøvik en gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 16, 2011 får du/dere inn gensere osv ? skulle gjerne hatt både t-skjorte og genser Da har jeg sjekka med Raymond og han har genser liggende. Ta kontakt med ham 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 16, 2011 (endret) Hei sann godt folk. Ville bare infomere (og abbonere) i denne tråden at jeg har skiltplater og merker liggende til oss på den "riktige" sida av fjorden Har igjen kun en stk genser i str Medium, (tror jeg det var) Og det er foreløpig usikkert om det skal lages fler desverre, skal ta opp det med Tor Egil i neste styremøte så får vi se ann interresen mvh Ray 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...