Anbefalte innlegg

Skal skifte grill på a5'en, fra s-line til s5 grill. Har grillen, men møller skal ha 1600 kr for å bytte den. Synes dette var litt i overkant dyrt bare for å bytte grill..

 

Noen som har tips til andre verksted som kan gjøre det evt. privatperson som er til å stole på? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, hadde jeg hatt tid og verkstedplass så hadde jeg gjort det selv.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det inkl. VACN rabatt? Jeg tok det på Møller selv, har heller ikke noe sted å stå og er ikke "skrutypen", hehe. Betalte vel over 5.000,- for grill ferdig montert med rabatt. Andre gjør hele jobben på en halvtime, men problemet er nok at de tar fastpris på en del jobber. Spurte f.eks. ang. bytte av S-line fanger foran på min, da skulle da ha rundt 3.600,- bare for jobben : eek : Jaja, de får jo ikke akkurat flere oppdrag med de prisene..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, kjøpte grillen fra tyskland :) er vel ikke vacn rabatt på verkstedtimer, bare på deler (?)

Men om de skal ha 1600 så får jeg heller vente til jeg har anledning til å fikse det selv.. Tenkte bare å høre om noen hadde tips til verksted eller privatpersoner som gjør dette billigere, er jo ikke snakk om store jobben =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, en halvtimes jobb er jo ikke ille, du får høre med Kim Skålbones :) Har hørt litt forskjellig ift. rabatt, noen sier både deler og arbeid, men tror det kan variere litt fra sted til sted også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, kjøpte grillen fra tyskland :) er vel ikke vacn rabatt på verkstedtimer, bare på deler (?)

Men om de skal ha 1600 så får jeg heller vente til jeg har anledning til å fikse det selv.. Tenkte bare å høre om noen hadde tips til verksted eller privatpersoner som gjør dette billigere, er jo ikke snakk om store jobben =)

 

Møller Trondheim har vi ikke rabatt på verkstedtimer, men vi har det hos Orkdal bil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da fikk jeg Erlend til å komme innom meg, så fikset vi dette :) Var ikke helt så enkelt som det virket på DIY tråden her oppe, var noen fler skruer som måtte ut. Men det var da ikke så ille når man skjønte hvordan det hele var bygd opp :)

IMG_0298.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette gjør seg veldig!;)

Men er ikke noe fan av dekaltrim;p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette gjør seg veldig!;)

Men er ikke noe fan av dekaltrim;p

 

Var jo ferdig på grillen det merket, og om vi plukket det av så ble det på en måte er større hull der. Enn de andre maskene i grillen. Så et eller annet merke må nesten være der, alternativet kunne vært S-line merket.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.