Komplette chrome speil B5 sedan.

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Har en 98mod A5 b5, og jeg skulle hatt et par nye speil, da symmentriske i chrome og helst elektriske, finner mye housings osv på ebay men disse er vel uten speil?

 

Noen som vet om komplette speil (EL) som ikke koster alt for mye, tenker da helst og kjøpe fra tyskland :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du bare kunne tenkt deg krom - så får man byttet bare dekselet. Men er du ute etter å bytte til større speil på passasjerside, må du nok påregne deg litt søking på ebay. og deretter litt mer knot om du skulle ha 2stk symmetriske i krom etter hva jeg har sett. Da de fleste selger til europa-standard (1stort og 1lite)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du bare kunne tenkt deg krom - så får man byttet bare dekselet. Men er du ute etter å bytte til større speil på passasjerside, må du nok påregne deg litt søking på ebay. og deretter litt mer knot om du skulle ha 2stk symmetriske i krom etter hva jeg har sett. Da de fleste selger til europa-standard (1stort og 1lite)

 

Japp, sku vært like ja (symmentriske) og siden el funksjonen og noe annet mekanisk inni høyrespeilet ikke fungerer noe særlig skulle jeg hatt begge 2. Må da være noe uorginalt og få taki til en billig penge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

for å få til symmetriske speil må det etter mye prat på forumet hentes et høyre speil fra england, de har høyre styrte biler og bruker dermed store speil der. Men etter hva jeg kunne lese i ETKA engang jeg var hos møller, så kan de skaffe dette (175mm) er størrelsen på de store.

Uten at jeg har gjort noe forsøk på å skaffe dette selv, så ville jeg tipset om ebay.co.uk - men det er også en ulempe ved å bestille chrom speilkapper derfra, fordi de har lite venstre speil (der vi org. har stort). Men lurer litt på om Parts&Retards (Håkon Sandberg) skaffer symmetriske speilkapper i krom fra inpro.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.