Anbefalte innlegg

hvordna passer slangene til s4 mot s2??? har så lyst på silikon slanger til bilen min, men kollevold har foreks bare til s4 2,2t skulle ønske disse passa på min bil, noen som har peiling

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes overhodet ingen likhet. Både intercooler-fasong/plassering og innsug er helt annerledes..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det likhet mellom 200 20v og s2 da? 200 20v hadde de til når jeg spurte.. Eneste problemet er noen måneders leveringstid..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

...kollevold har foreks bare til s4 2,2t ...

Ja, for det har dei?

Har venta på dette settet sia september eller noko no.....

så har vell begynt å innsjå at det aldri kjem. Og når ein ringer inn, kan dei ikkje svare på når dei trur dei kan levere dette ein gang. USERIØST!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva kostet det til 2,2t hos kollevold?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Odd Christoffer: Problemet er ikke Kollevold, men Samco som er en liten familiebedrift som produserer alt etter hvor mange bestillinger de får.

Mitt beste tips er å handle fra utlandet, gjerne direkte fra Samco eller fra Tyskland. Kollevold samler vel også opp bestillinger noen måneder før de sender. Gjorde ihvertfall det sist jeg ringte..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.