#1 Skrevet Mars 11, 2005 hvordna passer slangene til s4 mot s2??? har så lyst på silikon slanger til bilen min, men kollevold har foreks bare til s4 2,2t skulle ønske disse passa på min bil, noen som har peiling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 11, 2005 Finnes overhodet ingen likhet. Både intercooler-fasong/plassering og innsug er helt annerledes.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 11, 2005 Er det likhet mellom 200 20v og s2 da? 200 20v hadde de til når jeg spurte.. Eneste problemet er noen måneders leveringstid.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 11, 2005 ...kollevold har foreks bare til s4 2,2t ... Ja, for det har dei? Har venta på dette settet sia september eller noko no..... så har vell begynt å innsjå at det aldri kjem. Og når ein ringer inn, kan dei ikkje svare på når dei trur dei kan levere dette ein gang. USERIØST! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 11, 2005 hva kostet det til 2,2t hos kollevold? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 11, 2005 Odd Christoffer: Problemet er ikke Kollevold, men Samco som er en liten familiebedrift som produserer alt etter hvor mange bestillinger de får. Mitt beste tips er å handle fra utlandet, gjerne direkte fra Samco eller fra Tyskland. Kollevold samler vel også opp bestillinger noen måneder før de sender. Gjorde ihvertfall det sist jeg ringte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 11, 2005 Tor Olav...vet du om http://www.s2forum.com Fant en link der som kanskje kan interissere deg. http://www.s2forum.com/forum/showthread.php?t=7674&highlight=samco 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...