Hva er max felg på a4 e8 2004 avant ??

Anbefalte innlegg

Hei !!

 

Trenger hjelp med felger... Har bestemt meg for disse felgene : *

http://bilprodukter.no/html-sider/bildesider/bp05.html

 

Men da kommer spørsmålet passer de i denne dimen på Audi A4 E8 2004 Avant :

 

Framme: 8,5x19" med 235/35-19 dekk

 

Bak : 9,5x19" med 265/30-19 dekk

 

Vil det passe på bilen uten at det subber osv ?? Bilen er ikke senket.

Noen som har prøvd og kjøre med denne dimen ?

trenger virkelig hjelp har null peiling : rolleyes

 

 

Mvh

Cato Andre Nistad

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det quattro du har? Om du har det skal du ha lik rulleomkrets foran og bak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei det er ikke quattro :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay, sorry da har jeg ikke noe svar på om det går bak:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei !!

 

Trenger hjelp med felger... Har bestemt meg for disse felgene : *

http://bilprodukter.no/html-sider/bildesider/bp05.html

 

Men da kommer spørsmålet passer de i denne dimen på Audi A4 E8 2004 Avant :

 

Framme: 8,5x19" med 235/35-19 dekk

 

Bak : 9,5x19" med 265/30-19 dekk

 

Vil det passe på bilen uten at det subber osv ?? Bilen er ikke senket.

Noen som har prøvd og kjøre med denne dimen ?

trenger virkelig hjelp har null peiling : rolleyes

 

 

Mvh

Cato Andre Nistad

 

Offset på felg er meget viktig for å vurdere dette, men ville ikke valgt 265 bak, for det kan se rart ut med høy bil og subbe med lav bil. Kan kanskje se ok ut hvis ikke felgen bygger for langt ut, men avhenger av ET. Prøv og se hvis dette er et "brukt" sett, ellers gå for 235 rund baut :)

 

Generelt vil et mer beskjedent oppsett (hjul lengre inn) se best ut på en "høy" bil, 9,5 tom krever egentlig justerbart for å få vekk glippa i skjermen som blir veldig tydelig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

19 felg på usenka bil er rart.... uansett bredde. men hvis du har s-line eller sports understell så hjelper det mye.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar :) Hjelper mye... Jeg har jo lyst på store felger men er redd for at 18" blir for lite siden det er kant felg, men 19" blir teit på usenka bil som dere sier men jeg har planer om og senke bilen en gang men vet ikke når det blir penger til det.. Erdet best og gå for 18" eller 19" da ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du har planer om å senke bilen i år hadde jeg gått for 19 :). Ser litt mindre ut grunnet kanten og mørkt senter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer garantert til å angre om du går for 18 så gå rett på 19:) Ser du på bilde av min b6 så ser du hvordan det ser ut med 19", men min har S-line understell.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror eg vil gå for 8,5x19 framme og bak.. Men går det og kjøpe senke fjører og kjøpe senkesett seinere går det ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja hvis du har planer om å kjøpe senk så gå for 19" og gjerne litt breiere bak. Men dette med inpress (et) er det skrivi mye om her på forumet. Søk litt så finner du nok svar. Jeg har kun senkefjører foreløbig og det funker greit nok for meg. Koster vel under 2tusen for et sett med fjører.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, så du sier 8,5x19" framme og bak bare med litt breiere dekk bak og hive på senkefjører til eg får kjøpt justerbart senkesett ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, så du sier 8,5x19" framme og bak bare med litt breiere dekk bak og hive på senkefjører til eg får kjøpt justerbart senkesett ?

 

Nja, det angående dekk vet jeg ikke, trodde du ville ha breiere felger bak jeg? , dette må du jo bestemme selv, men senkefjører er ikke noe problem. 40/40 eller 50/50 fjører blir bra veitu.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nja, det angående dekk vet jeg ikke, trodde du ville ha breiere felger bak jeg? , dette må du jo bestemme selv, men senkefjører er ikke noe problem. 40/40 eller 50/50 fjører blir bra veitu.

 

Ja var det jeg ville men er usikker på om det går vist eg bare har senkefjør ?

Jeg er verdens mest ubesluttsome mann så detter ikke lett og bestemme seg for og jeg har jo ikke peiling heller så det hjelper jo ikke så mye =) Spørs om det tar tid og få senkefjører og om jeg skal prioritere soting først... Vanskelig når jeg ikke ser det på bilen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

om det går? skjønner ikke helt hva du mener der.... det går jo det, men hvis du skal ha det skikkelig lavt, må du gå for justerbart med en gang

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vist jeg kjøper 9,5x19" 265/30-19 dekk bak da blir jo bilen høy bak og da må jeg senke den men vil ikke det da subbe vist jeg bare har senkefjører ? Eller vil det gå greit ? Skal ikke ha den super lav bare sånn at det ikke er så stor "glipe" mellom dekk og hjulbuen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei tror ikke det, altså senkefjører er jo det som senker "minst" de senker som regel kun 35-50mm så det burde gå(er omtrent som s-line understell). hvis det da subber er det felgens et. eller dekket som er feil.men syns kanskje det er litt drøyt med 265...trur det kan bli mye gummi på den felgen? vet ikke,kanskje det er noen andre formeninger her også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja for han på dekk1 skulle sjekke med levrandør av felgen om det ville gå.. Men det var han som sa jeg skulle ha 265 bak, for som nevnt tidligere har jeg null peiling på dekk og felg :) vil forsikre meg 100% at det passer før jeg kjøper felger og dekk..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Jeg foreslår igjen at du bruker søkefunksjonen og leirer litt på forumet så finner du nok svar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.