Vindusviskerrele til Golf2 CL?

Anbefalte innlegg

Da har det endelig skjedd!

Etter mange års tro tjeneste så har vindusviskerene til Golfen sluttet å fungere.: gråter :

Har byttet både selve hendelen som sitter i rattstammen og viskermotoren. Det eneste som gjenstår er å bytte relëet, men er det noen som har en ide hvilket relë det er? (nr på releet, evnt. hvor man kan få tak i et)

Viskerene går på trinn 3(fullt) men selvparkerer ikke når hendelen flyttes(til trinn 2 eller 1)

Hadde vært fint om noen kunne hjelpe meg med dette, siden det er alt som gjenstår for å få den godkjent. : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uansett om det er relé eller ei, så stikk på ditt nærmeste huggeri og plukk med deg relé 99 fra en Golf 3/Vento. Da har du mulighet for justerbart vindusviskerintervall, Enkel, billig og knallbra oppgradering ettersom reléet passer rett i;) Husker ikke hva det originale nummeret på Golf 2 er, men du ser fort hvilket relé det er når du sammenligner med det reléet fra 3ern.

Holder en knapp på at det er reléet ditt som tuller, hvis ikke kan det være den elektriske delen på tenningslåsen din også, men da får du som regel noen andre feil i samme slengen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker ikke hva det originale nummeret på Golf 2 er, men du ser fort hvilket relé det er når du sammenligner med det reléet fra 3ern.

19 er nummeret på det originale releet på Mk2 :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemmer det. Måtte Google det etter at jeg svarte, og da fant jeg det ut, men du var sannelig før meg med å tilføye det:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aaaah,funker nå, takk takk takk.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.