Hva er det bredeste felgen som går på a3 sportback?

Anbefalte innlegg

Hei har sett meg ut noen felger vet at 9,5 19" ET 35 går bak på bilen men litt usikker om det blir plass (foran) det skal være bra med strekk på dekkene og bilen skal senkes ca 5 cm med coilovers.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei har sett meg ut noen felger vet at 9,5 19" ET 35 går bak på bilen men litt usikker om det blir plass (foran) det skal være bra med strekk på dekkene og bilen skal senkes ca 5 cm med coilovers.

 

Mulig jeg er gammel og sær, men 9,5 ET35 stikker jo godt utenfor både foran og bak, så her må skjermene valses godt ut og lakkeres hvis dette skal fungere. Strekk hjelper litt, men ikke nok når felgene stikker så langt ut. 9 tom ET40 er vel nok problem på en slik bil, 8,5 ET45 max uten problemer, i hvertfall foran. Men mht at karosseriet er smalere bak så ville jeg droppa hjulsett av typen 8x19 ET45 foran og 9,5x19 ET35 bak, vil se litt rart ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja okej . bare så en på finn tilsalgs med 20" 8,5 foran og 10" brede bak så veldig bra ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja okej . bare så en på finn tilsalgs med 20" 8,5 foran og 10" brede bak så veldig bra ut :)

 

Alt går, men ville startet et annet sted, for å si det slik.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ET 35 og 9,5" bak er iallefall no go...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel holde meg til 8,5 halv da :) er bare livredd for og ikke få fylt ut hjulbuene MAX :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ET41 og 9" bak. Det skal visstnok gå bra, men jeg har enda ikke prøvd det skikkelig.

 

Det skal iallefall se slik ut:

DSC04658800x600.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde 9,5 et 43 225/35-19 bak på min A3, dog ikke sportback men ser ikke noen grunn til at det er forskjell.

det var helt perfekt, stakk bittelitt utenofor (poke) og litt klaring innover, med samme dim i ET48 hadde jeg 2mm klaring til fjærbeinet og da gikk den rett innafor hjulbua., med ET48

Subba litt med Et43 ved bakfanger feste, med ET48 subba det aldri.

Bildene er med ET 48 bak.. skulle kunne gått akkurat med ET41 eller lignende, men 35 er no go ja, det er POOOOOKE

 

DSC_0015-1-1.jpg

DSC_0118-2.jpg

DSC_0123-1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan vil 9x19" ET 48 fungerer foran og bak på A3 Sportback? Og hvilke dekk bør eg gå for, 225/35/19 ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan vil 9x19" ET 48 fungerer foran og bak på A3 Sportback? Og hvilke dekke bør eg gå for, 225/35/19 ?

 

Bak vil jeg tippe det går fint,jeg hadde aaaaakkurat plass med 9,5 et48 så:)

foran vil jeg nok tippe du må space ut litt, kanksje 5mm,men det er en smal sak.. go for it :)

dekk ville JEG gått for 215/35-19, men spørs som sagt hvor lavt du vil gå det..215 foran ivertfall..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan vil 9x19" ET 48 fungerer foran og bak på A3 Sportback? Og hvilke dekke bør eg gå for, 225/35/19 ?

 

Tror det går ganske bra og håper forfelgen går klar innover, noe jeg tror går akkurat hvis jeg sammenligner med hva som går på Golf 5 og Passat 3C, for med 5mm spacer får du ikke sentrering og det er generelt litt irriterende hvis hjulet rister. Ville valgt 225/35, kanskje 215 hvis forfelgen må spaces ut. 235/35 kunne kanskje også fungert, men da nærmer dekket seg skjermen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for tilbakemeldinger. :) Er BBS S-Line A6 felger det gjelder, og tror eg går for de om eg får en grei pris.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.