Anbefalte innlegg

Hei!

Har nylig fått på meg et nytt senkesett på bilen, og jeg tør påstå det meste har "satt seg".. men jeg har en snodig knirke lyd foran i venstre dekk (kommer i humper og når jeg svinger til venstre) men når jeg svinger til høyre forsvinner lyden.. (kommer ikke når jeg står i ro). samt at fra bakre dekk (høyre side) kommer det en slaks dunkelyd... i alle humper store som små. høres ut som noe er løst, men kan ikke se noe.. Alt ser "tight" ut..

noen ider på dette eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knirkelydene kan være gummiforingene bærearmene..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"samt at fra bakre dekk (høyre side) kommer det en slaks dunkelyd"

Fikk samme lyd etter jeg senka og! kommer på alle homper og ujevnt underlag.. Lyden forsvinner når vegen er fin ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Føler bilen nesten faller sammen av den dunkelyden i bakdekket.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Føler bilen nesten faller sammen av den dunkelyden i bakdekket.

høres ut som ligger og klakker borti hverandre... reiv og sleit litt i eksospotta. , trudde det var den, men Nei!

Er en utrolig irriterende og høyre på!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle nesten fått den opp på bukk for å få tatt en titt... :/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også fått samme dunkelyd/knirkelyder fra forstillinga på bilen min etter jeg senket den.

Jeg la også til merke at forstillinga snart før byttes, så håper de artige lydene gir seg da jeg får byttet forstilling

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.