#1 Skrevet Mars 9, 2011 Min fars Allroad 2007 har nylig fått konstatert feil pga at slangen til vindusspyleren bak har lekket ned på MMI-systemet og kortsluttet hele sulamitten. Heldigvis går det på garanti og fabrikkasjonsfeil, men det jeg lurer på er; byttes denne ut med en flett ny enhet inklusive skjerm som kommer i de nye allroadene, eller får den samme, gamle system? Ikke at det har noen betydning, men litt moro hadde det vært Systemet virker også å ha mistet helt kontakt med skjermen da den i perioder ikke fungerer, eller det er skurring over hele skjermen.. Noen som har vært borte i liknende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 10, 2011 De bytter nok bare de komponentene som er ødelagt, altså forsterker, dvd til navi og en annen styreenhet, skal du oppgradere til MMI3G må det byttes mye mer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 10, 2011 Takk for svaret, Rune Det er ikke min bil, så bryr meg egentlig ikke, men litt moro hadde det vært 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...