Får ikke låst opp høyre bakdør på A6 4b

Anbefalte innlegg

Hei, som topic sier så får jeg ikke låst opp min høyre bakdør på en A4 4b. Man kan se når man prøver å låse opp døren at "pinnen" ikke går opp, men rører på seg. Hva er problemet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv å sjekk at kontakten som går inn til døra sitter skikkelig i. Du kommer til den når du åpner døra foran.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, men synes det var litt rart at den plutslig ikke ville funke lengre. Funket før jeg dro til butikken, men ikke når jeg skulle hjem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min var sånn da jeg kjøpte bilen og i følge forrige eier sluttet den helt plutselig å funke. Har hatt en Møllermekaniker til å se på den som mente at eneste som måtte gjøres var å rive av dørtrekket. La ut en skruhjelp tråd her på forumet og fikk raskt svar fra Arve på at han ville se på den. Etter å ha holdt på litt med forskjellige løsninger prøvde han kontakten og selvfølgelig var det den som satt løst:) Litt småflaut at jeg ikke hadde sjekket det selv hehe...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.