#1 Skrevet Mars 9, 2011 (endret) Hei, som topic sier så får jeg ikke låst opp min høyre bakdør på en A4 4b. Man kan se når man prøver å låse opp døren at "pinnen" ikke går opp, men rører på seg. Hva er problemet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 10, 2011 Prøv å sjekk at kontakten som går inn til døra sitter skikkelig i. Du kommer til den når du åpner døra foran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 10, 2011 Okei, men synes det var litt rart at den plutslig ikke ville funke lengre. Funket før jeg dro til butikken, men ikke når jeg skulle hjem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 10, 2011 Min var sånn da jeg kjøpte bilen og i følge forrige eier sluttet den helt plutselig å funke. Har hatt en Møllermekaniker til å se på den som mente at eneste som måtte gjøres var å rive av dørtrekket. La ut en skruhjelp tråd her på forumet og fikk raskt svar fra Arve på at han ville se på den. Etter å ha holdt på litt med forskjellige løsninger prøvde han kontakten og selvfølgelig var det den som satt løst:) Litt småflaut at jeg ikke hadde sjekket det selv hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...