#1 Skrevet Mars 10, 2011 Hei sann godtfolk! Jeg har tenkt til å sveise en såkaldt badlook på bilen min men jeg vil ikke ha noen hevelse(bue) over lyktene vis dere skjønner hva jeg mener? er det noen som har sveiset dette før som kan komme med litt info angående dette så er jeg evig takknemelig Her er bildet av hvordan det skal evt bli : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 10, 2011 Skjønner ikke helt hva du mener med "bue over lykta" men har sveist en badlook engang... *lage ett pappmal *brukte 1,25mm stålplate *knekke/bukke platen der badlooken ender mot lykt 180°(tilbake mot seg selv)ca 10/15mm... litt vanskelig å forklare kan sende deg en tegn. *punktet på badlooken (lå den ikke helt flush med panser men litt innfor så sveisen framdeles har litt igjen etter jeg slipte ned. *punktsveiste med mig og kjølte ned med fuktig klut etter vært punkt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2011 Bora front;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...