#1 Skrevet Mars 11, 2005 Sjå topic.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 11, 2005 Naboen min kjører med Nakang 215/45-16" på sin merse 300 diesel og han var godt fornøyd med dekka i forhold til prisen sa han, pendler raufoss-hadeland hver dag og kjørt en sessong på de å dekka er ikke spes slitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 11, 2005 Hadde Nankang på Corren en stund, før jeg leverte tilbake felgene pga feil innpress. Jeg syns de støyet ganske mye og var skikkelig glatte på våt asfalt. Spesielt på veimerkingen var de såpeglatte. Styrer unna de og satser på Falken eller Nokian neste gang også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 12, 2005 Hadde Nankang på Corren en stund, før jeg leverte tilbake felgene pga feil innpress. Jeg syns de støyet ganske mye og var skikkelig glatte på våt asfalt. Spesielt på veimerkingen var de såpeglatte. Styrer unna de og satser på Falken eller Nokian neste gang også. Du har sannsynligvis prøvd NS1. NS2 har omtrent samme mønster som Falken FK451 (men bredere i banen) og en anne gummiblanding enn NS1. Disse har fått skryt av folk som har brukt det på bane. Selv har jeg kjørt mye med 245/35-20, Dunlop SP9000, Pirelli PzeroNero og Nankang NS2. Gjett hva som funket best....Jo NS2 til en mye hyggeligere pris. Når vi snakker om lavprofildekk kan det være interessant å se hvilke produsenter som kommer med de frekkeste dimensjonene også, det kan også si noe om de legger mye i utvikling av lavprofildekk eller bare "er med i markedet". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...