#1 Skrevet Mars 11, 2011 Hei! Jeg prøvde å søke på forumet, men fant ingen guide til å demontere skjermene på C4 Hvordan gjør man dette? Er det noen skruer inn i mellom døra og skjermen? Har dette problemet: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 11, 2011 Jepps , du må ut med innerskjermen først hvis jeg husker rett Og hvis jeg husker mer rett , så må du av med den lille lista , så kommer ett par skruer frem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 11, 2011 Jepps , du må ut med innerskjermen først hvis jeg husker rett Og hvis jeg husker mer rett , så må du av med den lille lista , så kommer ett par skruer frem Stemmer dette, men du må også av med støtfanger først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 11, 2011 her er et bilde fra etka: du må av med innerskjerm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...