#1 Skrevet Mars 11, 2011 (endret) Hei! kjøpte en turbo til bilen min, men når jeg fikk den så ser jeg at alle bladene er knekt på enden å det er slark kvar vei på ca 3 milimeter... Dette burde verr god nokk grunn til å kreve pengene til bake? sko skru idag så når jeg åpnet va de fult me olje å drit, vertfall ikke prøvd å rensket den eller noen ting før de sendte den... Edit: bilde.... ser ikke så godt på desse bildene, men ser de mangler en bit på hvert blad. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 11, 2011 Det skal ikke være slark inn og ut men sideveis kan det være litt.. 3 mm er uansett alt for mye.. Når bladene i tilegg er skadet så er jo også balanseringa på turboen gefuckt! Den turboen er defekt og den må du få returnere! Kjøpt av privatperson? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 11, 2011 kjøpt av høgger på jæren. skal prøve å laste opp ett bilde er ikke noe slark inn og ut, men er MINST 3mm opp å ner å tilsiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 11, 2011 lagt ut bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 11, 2011 Skovlene har hatt det morro mot stein/grus eller andre urenheter i innsugningsluften. Typisk gått med hull i luftfilteret. Dette ser man i kantene forover på turbinbladene. Denne er neppe i balanse og vil i såfall slites raskere enn en uten skader. Er man uheldig vil den også slite med å lade like bra på høye turtall. Men er man heldig så lader den godt og varer mer enn 100.000 km til. Den er åpenbart ikke verdt normal bruktpris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 11, 2011 vill ikke si den er verdt de 3000kr jeg gidde for den nei skikklig skuffa når jeg åpnet pakken. trudde de solgte kun deler som var brukanes, denne virker de ikke som de har sitt på engang, fult av olje å drit overalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 11, 2011 1,9tdi eller 2,5tdi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 11, 2011 1.9TDI motorkode AFN 110hk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 11, 2011 Kjøp deg heller en ny turbo på Biltema for 3990,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 11, 2011 Kjøp deg heller en ny turbo på Biltema for 3990,- tenkte akkurat på det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 11, 2011 Burde de verr en smal sak å få pengene tilbake å sende denne i retur? har jeg noen låv jeg kan slå i bordet med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 11, 2011 Har du kjøpt den over internett eller pr telefon fra næringsdrivende og den ble sendt til deg pr post (dvs du har ikke besøkt noe salgssted og sett på den før du betalte) så har du 14 dager angrerett: http://forbrukerportalen.no/temaer/angrerett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 11, 2011 Absolutt ikke verd de pengene nei. Kjøpte akkuratt en turbo fra en hugger selv. betalte 700 for turbo + en del andre smådeler, og denne var i mye bedre stand en den du kjøpte. Fikk garanti på at turboen skulle være i god stand, så for den prisen du betalte burde den absulutt være i mye bedre stand. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 11, 2011 takker for svar! får ringe imorgen når de åpner, er ikke sikkert det er ett problem i det hele tatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...